četrtek, 2. september 2010

V roza odtenkih

Danes tukaj svečke o katerih sem že govorila, pisala.

Tri krat rozike, pri katerih se ponavlja zgolj osnovni napis, ki sem ga izbrala in tokrat oblikovala v okroglo obliko.

Z lolipop rožicami in belimi pikicami.
Z origami metuljčkom in tudi nekaj belih pik.
Tukaj rožica iz starega papirja in dodanimi kamenčki.

7 komentarjev:

  1. Vse tri so zelo lepe!Mogoče bi se sama odločila za tisti z metiljčkom. Mene pa tisti metuljček spominja na srajčko:):)Mogoče mi je zato še bolj všeč.

    OdgovoriIzbriši
  2. Vse tri so zelo lepe. Tisti metuljček res zgleda kot krstna srajčka.

    OdgovoriIzbriši
  3. Zanimivo, kako kar obe v metuljčku vidita srajčko. Kmalu jo bom še sama videla.

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovite so in svečke tudi!!!!!
    Lepo si jih skombinirala :-))

    OdgovoriIzbriši
  5. Prekrasne! Meni so v oči padle rožice, prelepe!

    OdgovoriIzbriši
  6. Lepe. In za to priliko tudi pašejo roza.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in oddani komentar.
Marika