torek, 7. september 2010

Tri malo "tako"

Ideje mi zadnje dni močno pešajo. Mislim, da je temu kriv nov začeteke šolskega leta, ko misli uhajajo sem ter tja in se še močno lovimo, preden bomo padli v povsem ustaljene tirnice.


Tole sem
kar nekaj delala, pa sploh nisem vedela, kaj pravzaprav želim. Saj tako...neke okvirje sem imela zastavljene, vendar pa nič ni hotelo iti skupaj, vse je bilo narobe, neprikladno, brezvezno....

Tudi tole ni ne vem kaj, ampak sem vseeno dokončala, ne glede na moje zadovoljstvo. Vsaj namen je bil dober, če sam končni rezultat ni. Spet so tri skupaj, tokrat vsaka z drugačnim napisom.
In ker je vse skupaj ravno sovpadlo z izzivom na Die cut Dreams Challenge blog, kjer so v tem tednu želeli Pearls & Pins (you must use both), jih pač prijavljam tja.

S temi "bucikami" sem se ubadala prvič in mi niso še povsem jasne in .... kaj vem kaj še. Ko jih gledam kje drugje, so tako lepe. Tule pri meni pa se mi zdijo "kar nekaj".
Vsem trem je skupna umazana rumena osnova, preko katere sem lepila že prastar reliefen karton. Malo posenčen in nič  drugega.
Potem pa pri vsaki drugačen motiv, drugačen napis. Da je vse skupaj nekako "sedlo skupaj".

Dobro, da je jutri nov dan in mogoče čas za kakšno bolj primerno in meni všečno idejo.
Te mi delujejo tako nekako ...prazne, žalostne, puste....

Ob tem sem se tudi spomnila, da me prav zanima, ko naredite toliko tako bogatih voščilnic (tu mislim predvsem na razno razne rožice), kako jih potem posredujete naprej.
Marsikatera je za kuverte previsoka. Tega nikoli ne zasledim pri prispevkih.....hramba teh voščilnic.

 


8 komentarjev:

  1. Mislim, da smo same do sebe vedno preveč kritične!! Meni so tvoje voščilnice všeč, čeprav ti meniš, da niso nič posebnega!
    Kar pa se "bogato viskih" voščilnic tiče mislim, da niso za v pošto, bolj za osebno predajo!

    OdgovoriIzbriši
  2. Se strinjam z Majo, meni so tudi prav všeč te tri čestitke in nekaj povsem tvojega in posebnega so. Prav tako pa menim, da so bogate čestitke za osebno predajo tistim, ki to resnično cenijo.

    OdgovoriIzbriši
  3. Thanks for joining Die Cut Dreams challenge with this great entry, good luck.
    Happy crafting
    Tracy x

    OdgovoriIzbriši
  4. Tokrat mi najbolj všeč drevo!Tudi meni so všeč tvoje čestitke!Jaz takih ne znam narediti:(Moje so skoraj vse preveč nakinčane, pa bi včasih rada naredila kaj drugače,....

    OdgovoriIzbriši
  5. Beautiful card thanks for joining us at DCD.
    Chris x

    OdgovoriIzbriši
  6. Thank you for joining us at DCD this week with this beautiful card.

    Pamela x

    OdgovoriIzbriši
  7. Prav nič ne manjka tem tvojim voščilnicam. Se mi zdi da imajo ravno prav vsega in bodo služile namenu ko bo čas za to. Se pa strinjam z Majo, da takšne voščilnice pašejo za osebno predajo.

    OdgovoriIzbriši
  8. Tudi meni so všeč, tako tvoje so in mašnice - nora sem na mašne, jaz ne znam tako lepih narediti :-)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in oddani komentar.
Marika