torek, 14. september 2010

Kako iščem ideje

Včasih je čas in seveda tudi volja, da se poigram v iskanju ideje.
In potem postavljam in prestavljam in kombiniram in.....
....obračam osnovo sem ter tja....
....menjavam pripravljene motive in dodatke.
Vse tole seveda ni nič lepljeno (zato je na kakšni kje kakšen zamik pri postavitvi, saj papirji kar plešejo med tem, ko jih pripravljaš za fotografiranje, ki v tem primeru še kako pride prav, saj postavitev potem podreš in sestaviš novo).
Takšen je velikokrat moj način iskanja primerne postavitve, ki jo potem nadgrajujem.
In potem si ogledaš fotografije, pa mogoče spet na mizi kaj sestaviš in....
...in mogoče se iz tega celo sestavljanja osnov kdaj kaj rodi.

3 komentarji:

  1. Ta objava mi je pa tako dobra z svemi temi fotoghrafijami in možnimi postavitvami. Koliko enih variant, sploh ne moreš verjet.

    OdgovoriIzbriši
  2. Tvoje ideje so res nore!!!!Vsaka postavitev je luštna, zato bi bilo vseeno, če bi bilo že vse polepljeno!Super, da si nam pokazala kako to kombiniraš!

    OdgovoriIzbriši
  3. Zanimivo! Si mi dala mislit, če tudi jaz počnem podobno... Mislim da ne. Pri meni je največkrat že v začetku bolj določeno. Pravzaprav ne vem točno. Takrat sem v takem transu, da se sploh ne zadevam, kaj točno počnem. (Bi morala fotkat tako kot ti, da bi videla lasten postopek ;))

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in oddani komentar.
Marika