nedelja, 7. februar 2010

Voščilnici za novorojenčka

Da vas z njima malo spomnim na izziv, ki sem ga objavila pred nekaj dnevi.
 
Že viden motiv od Dawn, le tokrat malo drugače pobarvano. 
Pike, kroge in spet pike sem izbrala, da sovpadajo z izzivom na  Cute Card Thursday. In male pike v krilih so metalik, da voščilnici lahko sodelujeta tudi pri Crafty Ann, ki ima zapovedano metalic. Brez besed, brez teksta...na voščilnici mislim(meni jih še ni zmanjkalo). V spodnji del sem dodala izrezan in sestavljen krog s podobo dojenčka, ki sem ju vzela iz zaloge za album, ki ga delam (bo treba sedaj tam nadoknadit). Pri modri sem dodala še metalik obrobo. Prav lepo se svetijo te metelik pikice in tudi obrobe v krogih sem naredila z metalik pisalom, kar pa se žal ne vidi na fotografijah.
Hvala vsem za prijazne besede in razumevanje moje "hiperaktivnosti". Jaz pravim čisto preprosto....izkoristit je treba to stanje, dokler traja. Kaj vem, kdaj bo preminilo ali pa se obrnilo popolnoma na glavo. 

Še na malo drugačna fotka. Tu sem dodala še rožici, ki tudi sodita k izzivu . Bil je trenutni navdih in priznam.....vzela sem ju iz nagradice (bom nadoknadila).Kaj morem, če so me pa tako zapeljivo gledale iz prozorne škatlice, kamor sem jih shranila. Da se hiperaktivnost lahko tudi obrestuje, govori dejstvo, da sem na moje veliko presenečenje zmagala na enem od Scrap and Stamps  izzivov z monokromatik listom. Prispevek je tule na Svetu otrok. Ker tam večkrat  sodelujem, imam v igri(blog hop) že nov list in danes začnem z delom naslednjega.

7 komentarjev:

  1. Marika čestitam za zmago na izzivu. Vsekakor se ti je morala hiperaktivnost enkrat obrestovat in prav zaslužiš si, bravo!
    Ta metalik pa res dobro izpade na motivih.

    OdgovoriIzbriši
  2. Čestitke za zmago.list, ki si ga naredila za izziv je res lep!
    Prav tako sta lepi ti dve čestitki za dojenčka.všeč so mi Metalic pikice na krilih in seveda rožica:):)

    OdgovoriIzbriši
  3. Wonderful cards, thank you for sharing them with us at Crafty Ann's
    Ann x

    OdgovoriIzbriši
  4. Two great cards.
    Thank you for joining in Crafty Ann's Challenge.
    Beryl xx

    OdgovoriIzbriši
  5. Hi Marika what beautiful cards I just adore those colours, images and your design thank you so much for joining our challenge at Crafty Ann's

    Hugs
    Lorraine x

    OdgovoriIzbriši
  6. 2 beautiful baby cards! thanks for joining in the fun with us at CCT this week. hugs, annie x

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in oddani komentar.
Marika