petek, 5. februar 2010

Rojstvo otroka

Rojstvo otroka......Čarobni dogodek,prelomnica, ki se za vedno in vselej zapiše v našo notranjost in še bolj kot to......seveda spremeni naša življenja.

Velikokrat ni potrebno, da nosimo naziv "mama". Tudi drugače vstopajo otroci v naša življenja, jih zaznamujejo in tako ter drugače bogatijo.

In z rojstvom otroka Vam ponujam, da naredite kakšen izdelek na to temo. Se pravi ROJSTVO, pa tudi KRST sodi sem poleg. Kar koli.....voščilnica, album, slika, obešanka, darilne embalaže, ročno pletenje ali kvačkanje in še in še.....vse dokler je narejeno ročno in namenjeno ob rojstvu ali ali krstu otroka.

Moj komplet darilne vrečke in voščilnice za deklico ste že videli. Tokrat poleg še dodajam album, narejen po enakem principu kot modri za dečka, se pravi....iz meni neuporabnih ali nevšečnih kuvert.

Med vsemi, ki boste prispevali na ogled svoje izdelke (čas imate do naslednjega četrtka) bom izžrebala nekoga, ki bo dobil komplet teh pikčastih sestavljenih rožic....nekaj v roza barvi in nekaj v modri barvi.

 
Nekaj mi jih je pisalo za izdelavo albuma iz kuvert. 
  • Potrebujemo štiri kuverte. Ne barva in ne velikost nista pomembni. Sama izdela je predstavljena na zgornjih fotografijah.
  • Na tri kuverte na zapirala dodam dvostranski lepilni trak in sestavim skupaj (slike 1-3). 
  • Premerimo kako velike prekrivne kartone potrebujemo. Sama ponavadi delam tako, da vedno pustim v sredinskem delu dva "žepa", torej za ta dva dela potrebujem manjši (ožji) karton. Sestavljene kuverte vedno obdelam iz obeh strani, seveda pa to ni nujno. 
  • Trak za zavezovanje je dodan tako (fotografije zgoraj), da lahko album zavežemo s pentljo skupaj na prvi ali zadnji strani (kar pride prav pri dvostransko narejenemu albumu, ki ga okrasno postavimo npr. na mizo). 
  • Meni je ostalo samo še narediti dva vložka za sredinska žepa (zadnja fotografija).
  • Postavitev za fotografije, napise, dodatki.....to pa je stvar vsakega posmeznika in pa seveda tematike, ki jo hočemo z albumom predstaviti.

Torej......pokažite mi svoje dojenčkaste izdelke.
Vpišite se v spodnjo preglednico, kjer dodate link do svojega izdelka. Na prvo mesto sem se testno vpisala jaz in sicer z albumom iz kuvert....za dečka. Sodelujete lahko tudi z večimi izdelki, vendar pa prosim...ne starimi, že davno objavljenimi. Naj bo za novo bitje nekaj novega!


2 komentarja:

  1. Izziv , zanimivo.sem že večkrat hotela predlagati kakšnega pa nimam dovolj poguma za to. Hvala Marika za izziv!

    OdgovoriIzbriši
  2. teli izivi meni glih ne grejo prav dobro od rok, ker jih spuščam prav z določenim namenom, ampak dojenčkasim mmmmm se pa ne morem upret. Itak sem pa v zadnjem času naredila 1 tono :-) teh voščilnic

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in oddani komentar.
Marika