petek, 12. februar 2010

Okroglo


Ravno v delu sem jo imela, ko se je pojavila objava od Hali, ki bo razveseljevala ob svoji 300 objavi, vendar pa želi, da pri prijavi tudi nekaj naredimo.
Neobičajna oblika???? Kaj je lažjega kot krog. In ker sem izbrala temo ljubezni, je voščilnica primerna še za :
Cute Card Thursday - In the Name of Love!
Stampin for the Weekend -Valentines Themed

10 komentarjev:

  1. Prav lepo si jo naredila, krasna je.

    OdgovoriIzbriši
  2. Poleg izdelkov, pri tebi občudujem tudi fotografiranje. Kako se vedno potrudiš in aranžiraš.

    OdgovoriIzbriši
  3. Všeč mi je, ker si ročno napisala napis okoli okroglin. Izgleda prisrčno, domače in neponovljivo. Pa tudi odtis mi je všeč. Teh Hanglar&Hanglar štempiljk ni za dobiti!

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo simpatična in lepih izrazitih barv. Všeč so mi tiste `travice` v ozadju.

    OdgovoriIzbriši
  5. Oh wow this is super cute and I like the felt it give a great bit of texture :D
    Thank you for joining us at stampin' for the weekend and good luck.

    X Amy X

    OdgovoriIzbriši
  6. Just stunning Thanks for joining SFTw

    Hugs Di xxx

    OdgovoriIzbriši
  7. Thank you for sharing your card. I love the colors that you used.

    I wish you a great weekend
    Jessica Lynn
    http://brentwoodjournals.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  8. What a gorgeous card, Marika:O) Love the shape and sweet design, and you colouring is fantastic!
    Thank you for joining us at Stampin' for the Weekend, good luck!
    nancy;O)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in oddani komentar.
Marika