sobota, 27. februar 2010

Ni vedno vse po planih

...žal.
Tako sem za danes obljubljala "razbijanje urejenosti", pa nič od tega. Preveč vsega na kupu in tako vse začne pokat po šivih, kot kakšno pretesno oblačilo, preperelo blago.........
 Kot da mi niso dovolj moje lastne bolečine, je zbolel še naš (kar na rojstni dan, tako da je jutri še praznovanje) . Skorajda sredi noči se je poškodoval naš 18 letnik in sedaj leži v bolnišnici. Nič hujšega sicer, a so to stvari, ki te vržejo iz tira. Spala sem po obrokih....malo sem zadremala ob gledanju filma, potam pa spet tam nekje ob 4h zjutraj pa do 7h.

Povsem slučajno sovpada moje delo z izzivoma na Creative Inspirations (monochrome) in pa Fab ¨n¨Funky challenges, kjer so želeli črno in belo.

Se zgodi.
Tako za danes nekaj drugega iz mojega dela (sem mislila počakati, da dokončam še tretjo, spet malo drugačno od teh dveh) : ČRNO in BELO, mini albuma, lahko tudi foto dnevnika, narejena po principu starih in odsluženih kuvert amerikank.
 
Prvo sem malo "starala" po robovih. 

 
Druga je ostala samo preprosto črno - bela. 
Po deset strani ima vsaka(vse strani drugačne), v vsakem žepku tag, na katerega sem pripela črn trak.
 
Vse strani pa so v temle albumu

Sedaj pa pod tuš, pa pot pod noge.....v trgovino po robo za jutri, k sinu na obisk ...Jutri pa mogoče.....

6 komentarjev:

  1. beautiful mini album,thankyou for joining us at fab'n'funky this week
    andrea

    OdgovoriIzbriši
  2. Uau kako krasna eleganca. Sino želim čimprejšnje okrevanje.Saj veš, ko ima hudič mlade...

    OdgovoriIzbriši
  3. Odlična kombinacija in krasno si tole naredila. Se mi zelo dopade, dodelano do konca in na vsaki strani posebej.

    Tudi jaz vam želim čim prejšnje okrevanje in upam, da je bilo poškod v vaši hiši dovolj.

    OdgovoriIzbriši
  4. gorgeous idea, thanks for joining us at FnF :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Album je spet čudovit. Za sina pa držim pesti, da bo čimprej doma in vse v redu z njim .

    OdgovoriIzbriši
  6. Fab card and love the different layers you have created. Many thanks for joining us at "Fab 'n' Funky" challenges this week.

    Lou
    x

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in oddani komentar.
Marika