torek, 2. februar 2010

Moške voščilnice so na vrsti danes

Čisto slučajno je prišlo do te izdelave. Sortirala sem namreč voščilnice, ki so na zalogi.....nekako tako ..bolj po tematiki in preprosto ugotovila, da imam na zalogi samo dve moškim primerne. Še dve sta odšli od hiše v petek in po moji logiki "bodi pripravljen", sem si rekla, da je najbolje, da se kakšne lotim. Na stran sem preložila roza in zelene, rumene in modre papirje ter naredila prostor. Večni problem s papirji za ozadje sem preprosto rešila tako, da sem jih naredila sama. Nekaj različnih, ne ravno ne vem kaj, ampak za tele avtomobile so se mi zdeli kar primerni. Saj to drugače kar rada počnem, a velikokrat je prav težko zagrabiti pravo idejo in jo potem še dodelati v nekaj različnih verzij.

 
Gumbe so želeli na Crafty Angels Distresing pa na Ooh-la-la Creations.

 
Nastale so štiri različne, na že poznani eko podlagi, ki je notri umazano bela. 

 
Hmmm...AHA!
Suzy mi je podelila nagradico, za kar se ji najlepše zahvaljujem in sem seveda počaščena. Se vrnem tekom dneva (samo da še čas najdem) in napišem še kaj okoli te nagradice.

9 komentarjev:

  1. Fantastic mans card Marika. So glad you could join us at OLL this time. Hugs x

    OdgovoriIzbriši
  2. Noro dobro si skombinirala ozadja. Ja z moškimi ( voščilnicami) je zmeraj križ :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo so mi všeč. Ozadja, motivi...čisto moške. To je meni vedno najteže.

    OdgovoriIzbriši
  4. What a gorgeous cards ,i love your image and papers.

    Hugs Riet.xx

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo so lepe in originalne. Res je težko narediti dobro voščilnico za moškega.

    OdgovoriIzbriši
  6. Ja, res si dobro uporabila te papirje in štampiljke. Dobre moške voščilnice so nastale.

    OdgovoriIzbriši
  7. Prave moške.Res si izbrala super papirje in avto štempiljka je super motiv.

    OdgovoriIzbriši
  8. I find making cards for men hard but I love your original creations
    great images and colours
    Thank you for joining us at Ooh La La this week I hope we see you again
    Wendi

    OdgovoriIzbriši
  9. odlične so vse, ampak tretja se mi majčkeno bolj dopade od ostalih. verjetno ne obstaja moški, pri katerem ne bi naletela na navdušenje ob tehle motivih:)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in oddani komentar.
Marika