sobota, 11. april 2009

Vesele praznike vsem

..vsaj za toliko sem se morala potrudit in Vam zaželeti.. ..VESELE VELIKONOČNE PRAZNIKE.

Po mojem zadnjem javljanju sem namreč popoldan čisto nepričakovano obležala, ampak dobesedno oblležala, noč in dan priklenjenena na posteljo. Po kosilu sem šla še z mulcema in mojo skicirko v enega od lokalov, kjer imajo trampolin za skakanje. Vse lepo in prav- Le stoli so se mi zdeli neudobni in za rahli glavobol mogoče krivo to, da sem sedela na soncu. Huh.....doma pa. Preko 41 vročine in samo "padla sem okoli".
Še sedaj sem 2/3 dneva priklenjena na posteljo. Vročina sicer pada, pa se spet malo pojavi in najbolj neznosne od vsega so bolečine od ležanja.
Tole sem naredila eže pred boleznijo, danes je bilo potrebno samo še napolniti odprtine. Prav tako še eno košarico in voščilnico.
Pirhi in vse ostalo pa je bilo na plečih otrok. Jaz sem le vsake toliko časa malo opazovala.
Lpo preživite praznike. Jaz grem nazaj v ležeči položaj.

9 komentarjev:

  1. Izdelki so lepi, kot vedno pri tebi. Ti pa želim kljub bolezni čim lepše praznike. Pa da čimprej ozdraviš.

    OdgovoriIzbriši
  2. Hitro se pozdravi! Kljub vročini si nas razveselila s koščkom praznikov!

    OdgovoriIzbriši
  3. Pošiljam ti dobre želje za čimprejšnjo ozdravitev in celi družini želim lepe praznične trenutke.
    mravljica

    OdgovoriIzbriši
  4. Vesele praznike Marika tebi in tvoji družini , pa čimprej nam ozdravi.

    OdgovoriIzbriši
  5. Hvala za voščilo, tudi jaz tebi in tvojim želim lepe praznike, predvsem pa hitro okrevanje.Tina

    OdgovoriIzbriši
  6. Hvala. Enako tebi in tvoji družini. Pa čimprej ozdravi.

    OdgovoriIzbriši
  7. Tudi jaz ti želim, da se čimprej pozdraviš. Verjamem, da so otroci naredili lepe pirhe.

    OdgovoriIzbriši
  8. Želim ti čimprejšnje okrevanje. Na izdelkih se bolezen čisto nič ne vidi. Posebej mi je všeč košarica. Je to origami ali kak poseben vzorec?

    OdgovoriIzbriši
  9. Kristina...saj ne vem kako naj razložim.
    Se spomniš, ko smo kot otroci iz navadnega papirja delali....mi smo rekli "zajčka". V te štiri odprtine(ki so tule napolnjene z bomboni) si vtaknil prste in potem z njimi razpiral notranjost. Tam je ponavadi kaj pisalo.
    To je to, samo obrnjeno naokoli, iz tršega in večjega papirja, pa vogalčki še okrasno zapognjeni nazaj.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in oddani komentar.
Marika