nedelja, 5. april 2009

Izzivi, ki so mi dali ideje

Spet sem se lotila nekaj izzivov. Malo po moje prilagojeni. Ampak idej sem pa dobila nekaj novih.

Mojo Monday
Week 80

Gremo naprej.

Papertake Weekly Challenge
Easy as 1 -2 -3
One Stop Craft Challenge
Challenge 23 - All Sewn Up

Tale je za štos enemu prijatelju.

Cupcake Craft Challenges
Tokrat challenge 33 -Sketch

10 komentarjev:

  1. Gorgeous cards Marika. You have been really busy again. Love the sewing. Thanks for joining the One Stop Craft Challenge.
    Sharon xx

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepe, pomladne čestitke in upam, da ti bo uspelo osvojiti kakšen izziv!

    OdgovoriIzbriši
  3. Kakšne lepe čestitke in bila si zelo pridna. Kravica mi je zelo sipmatična. Vso srečo na izzivih.

    OdgovoriIzbriši
  4. iZZIVI GOR ALI DOL. čESTITKE SO ENKRATNE.

    OdgovoriIzbriši
  5. Lovely cards! Thanks for joining us for the PTW challenge!

    OdgovoriIzbriši
  6. Wow, great cards, the stiches look great. Thanks for joining in with the One Stop Craft Challenge.
    Shelley xx

    OdgovoriIzbriši
  7. Wow what fab card's you have been busy love the stitching. Thankyou for taking part in the One Stop Craft Challenge.
    Paula xxxx

    OdgovoriIzbriši
  8. Gorgeous cards, love your stitching. Thanks for joining in the one stop craft challenge.Donna x

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in oddani komentar.
Marika