torek, 7. april 2009

Nekaj sladkega

He he...pa ni bonbonček.
Že moja druga objava danes, ampak tako pač je, ko se mora človek priti spočit od dela na vrtu in ostalih nebodigatreba gospodinjskih opravil.

Prva je delana po postavitvi za Challenge 13 -Sketch na Carisma Cardz.


Kot prvo moram napisat od kod izvira tale motiv.


Našla sem ga na blogu Ellepiggo in narisala ga je Vanessa. Pa sem ga morala poizkusit.


Kar dva sta danes na vrsti.

Tale prvi je rahlo posut z bleščicami v kremi in jagodi. Ostalo pa je barvano s pasteli.
Postavitev je takšna, kot so jo zahtevalina Carizma Cardz in malo me moti pri moji izbiri, da sem izbrala napačen papir za ozadje.

Sedaj se tisti trije rdeči krogci spodaj levo in zgoraj desno bolj slabo vidijo.


Naslednja pa je z enakim motivom za Three Clovers Designs: Challenge#7: Eat it!!
Saj bi lahko pustila kar prvo za oba. A če se le da, naredim vsakič drugo. Včasih se mi pa tudi ne da.

Tokrat brez bleščic, drugačne barve, drugačen napis..in ozadja so že neki prastari ostanki.

7 komentarjev:

  1. V tale kolačka bi pa kar ugrinila, sploh prvi deluje čisto zares "cukrasto" :)
    Meni sta obe barvni kombinaciji všeč, čeprav je prva mogoče res malo nenavadna. Rezultat je pa dober.

    OdgovoriIzbriši
  2. Zgleda zelo njami in zelo lepo narejene čestitke. Meni pa se papir pri prvi zdi kar pravi , zelena prav poživi.

    OdgovoriIzbriši
  3. Meni je pa druga ful všeč :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Luštne in sladke :-) napisi so pa carski!

    OdgovoriIzbriši
  5. Fabulous card love this image. Thanks for joining the challenge at Charisma.
    xx Vee

    OdgovoriIzbriši
  6. What a fun card!!! Looks good enough to eat! Thanks so much for joining in on this week's 3ctc!

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in oddani komentar.
Marika