torek, 13. januar 2009

Ti in jaz -dve srci

Še eno od zgodnjih vstajanj, ko ne morem spat zaradi bolečin, početi pa tudi ne nič drugega, kot malo posedati za računalnikom. Sovražim takšne dni, vendar so žal to tisti trenutki, ki nam jih ni dano spreminjati. Pred tremi dnevi me je namreč spet "napadla" rama (tokrat leva). Bolečine so neznosne, ležanje omejeno na minimum, v nekakšen napol sedeči položaj z menjavo položaja vsakih 15-20 minut. Levo roko praktično premikam sem ter tja samo v komolčnem stiku, drugače je praktično negibljiva.
Ampak v vsaki slabi stvari je tudi kaj dobrega. In v tokratni bolečini (ki ponavadi takole traja 3 tedne) je dobro to, da je velikokrat bilo še mnogo huje.

Gibljivost v komolcu (tam nekje do 90stopinj) dopušča kar nekaj dela. Sicer bolj tako, kot v počasnem posnetku, ampak še vedno dovolj za kakšno stvaritev.
Skupaj sem sestavila tri voščilnice, ki sem jih poimenovala kar Ti in jaz, po skupnem dodanem napisu, ki ga nosijo.
Vsem trem je skupno:
  • rdeča osnova voščilnice
  • napis Ti in jaz
  • po dve srci
  • z rdečo špricano belo ozadje
  • stranska rdeče črna bordura na levi strani

Elemente (tudi veliko špricano ozadje) sem na osnovo dodajala s 3d trakovi. Stranska bordura je sestavljena iz širšega rdečega in dveh ožjih črnih darilnih trakov. Ko je bilo vse skupaj fiksirano, pa sem črna trakova okrasila še z rdečimi pikami.
Pri napisih so obrobe črk svetleče črne, v notranjosti pa nekaj rdečih črtic. Vse skupaj je senčeno in rahlo poštempljano.

3 komentarji:

  1. Tebe je pa to valentinovo res pošteno zgrablo :)

    Lepe, vse enake, pa spet vsaka drugačna.

    Čim prejšnje izboljšanje želim.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ti pa si resnično polna idej. Jaz pa samo gledam in se čudim...
    Upam, da se čimprej pozdraviš :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in oddani komentar.
Marika