petek, 16. januar 2009

Rdeči cvet

Rdeča barva cvetja je še vedno zelo pogosta, čeprav jo čisto upravičeno menjajo tudi druge barve, s katero se pač vsakdo prilagodi posamezniku.

Pa še nekaj zanimivosti o cvetju:
  • LOVOR - ljubezen je zmagala;
  • BRŠLJAN - večna ljubezen;
  • SPOMINČICE - spominjaj se me, mladost, skromnost;
  • DETELJICA - pričakujem tvoj odgovor;
  • ŠPANSKI BEZEG - ne pusti me čakati;
  • ROŽMARIN - moje kratkost je plačilo moje ljubezni;
  • SONČNICA - upanje;
  • TULIPAN - nedostopnost in ljubezen;
  • PERUNIKA - krepost;
  • VIJOLICA - skromnost in ponižnost;
  • ANEMONA - zavrnitev;
  • AMARILIS - ponos;
  • OSAT - vsega je konec med nama;
  • LILIJA - čistost;
  • ALOJA - dolgo življenje, vdanost, naklonjenost;
  • KRIZANTEMA - obilje, čistost;
  • RDEČ NAGELJ - (nebeška) ljubezen;
  • NAGELJNI DRUGIH BARV - zvestoba, občudovanje, privlačnost, ljubezen;
  • NARCISA - pogum;
vir: http://www2.arnes.si/~osceifb1s/valentin.htm

Vse tri voščilnice vsebujejo tri osnovne elemente:
  • večji cvet,
  • manjši cvet
  • malo srce

Rožice so na vsaki obdelane malo drugače, srca pa ostajajo ista. Ozadja na dveh so neka stara zaloga, in vem od kod izvirajo. Tista ležečega formata pa je tokrat za spremembo kar brez ozadja. Le spodaj imam dodano tri različno obrezane ali narezane trakove (prvi lepljen na osnovo, druge dva skupaj in na spodnjega s 3d trakom), ki naj bi nekako ponazarjali travnik.





Približno takšen pa je pogled na mojo včeraj pospravljeno omaro s servietki. Delo, ki ga vedno odlašam, ker je v glavi nekaj drugega, včeraj pa je bil čas in volja in imela sem malega pomočnika. Kajti rama še vedno boli in je roko še vedno nemogoče iztegniti ali dvigniti.

4 komentarji:

  1. Čudovite čestitke. Mi je všeč, da jih delaš tako v kompletu.
    Lp, Nataša.

    OdgovoriIzbriši
  2. Tudi meni je všeč to izdelovanje več "enakomislečih" voščilnic :)
    (uh, ke izraz sem našla)

    Pa lepo pospravljeno omaro imaš. Pride včasih tak dan, ko je tudi to na vrsti.

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala Nataša in Suzi.
    Serije so prav gotovo moja "bolezen". :(
    Pospravljena omara pa....hmmm...me prav zanima koliko časa bo vzdržala.

    OdgovoriIzbriši
  4. Hm, da me ne bos serijsko okuzila, se mi tudi dopade ideja :)))
    LP, tulpika

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in oddani komentar.
Marika