sreda, 18. april 2012

Sivo - belo - rdeče

He he .... po črno beli objavi spet barvna objava. Tokrat manj elegantna in bolj prijazna mojim očem. Meni všečna in zanimivo .... nekoč sem ugotovila, da je tudi otrokom všeč ta kombinacija. Mislim, da pri izboru veliko vpliva tudi osebnost, vpetost v vsakodnevne rituale.
Tako poznam deklico, ki v prisotnosti mame vedno izbere nežne pastelne barve, ko mame ni poleg jo privlačita črna in oranžna.
Pred leti sem imela primer, ko je bila mama presenečena nad sinovim rjavo(skoraj črna) zelenim darilom, ki sem ga izdelala. Saj on ima vendar rad modro, vse ima modro. Pa v resnici ni bilo tako. Za modre odtenke se je odločala ona in ne fantič, ki je že dolgo časa oboževal magijo in fantazijo.
Tokratni škatlici malo drugačni.

2 komentarja:

  1. He he, kako je to zanimivo, ko starši svoje ideje polagajo na otroke. Tudi glede barv. Ravno Helena je zadnjič pisala o eni taki zgodbi. Poznam pa tudi 2 in pol letnika, ki obožuje črno :))) Zelo lepo si to naredila.

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepe fantovske si naredila :-))

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in oddani komentar.
Marika