sreda, 11. april 2012

Dve ptici na voščilnici

Dan 2. v tem delovnem tednu in druga voščilnica  v škatlici.
Za danes preprosta. Sila preprosta. V glavi sem prelemlevala ideje, da je voščilnica lahko primerna za različne priložnosti. In mislim, da tale je tam nekje. Vsaj po mojem videnju.

V notranjosti tokrat "spet" žepek na levi strani.
Mi je notranjost kar všeč.
Značilno za te moje voščilnice v škatlici je, da elemente na licu voščilnice lepim s penastim trakom. To si pri škatlici lahko privoščim bolj obilno in v večih plasteh, saj ni bojazni, da bi sestavne dele potlačila kuverte.

"Okence" na škatlici sem tokrat naredila ožje, tako da se na hitro vidi le polovica voščilnice.

In včeraj je "neko anonimno bitje" v komentarjih vprašalo: .... zelo lepo narejeno kje si najdla te ideje.... Ne vem. Je pri teh voščilnicah zelo podobno kot pri škatlicah in vrečkah - na mrežasto podlogo namečem razne ostanke papirjev in potem postavljam. Vedno izhajajoč iz tega, da določen ostanek kar se da maksimalno porabim. Zato so tudi tako različne. Ni nikjer narisanih nobenih postavitev, nič. Le večinoma prekladanje različnih končkov papirja. Največ težav imam pravzaprav z barvnimi kombinacijami.

1 komentar:

Hvala za obisk in oddani komentar.
Marika