ponedeljek, 6. februar 2012

"Kremasti" album

Malček nenavaden naslov objave, ampak res se nisem spomnila popolnoma nič bolj pametnega.

Tanek album(v notranjosti zgolj štirje listi) in prvič sem kupila komplet za izdelavo albuma(kot se vidi na fotografiji ima tudi pripadajočo škatlico).

Kar tako. Sem želela videti, kako to izgleda. Ne vem ali sem to storila edinokrat, ali bom vajo še kdaj ponovila. Bolj se nagibam k prvemu, saj so takšne stvari cenovno neugodne.

Ker sem dodajala svoje materiale, je nekaj materiala še ostalo in ga bom porabila kje drugje. Sem pa imela kar malo nelagoden občutek, ko sem se lotila dela. Kot bi mi nekdo neprestano gledal pod prste in mi hotel povedati, kako to ali ono ni prav, kako mora to biti drugače.....
Edino fajn mi je bilo, ker imaš že nekaj dodatkov v obliki izrezanih rožic in ni potrebno štempljati, pa izrezovati in.... preprosto se samo odločiš kaj boš uporabil in kam nalepil. Prazen bel prostor na platnici je okence za fotografijo.

Spet se ni izšlo brez vsaj enega žepka, kjer je trodelni vstavek. Tako lahko napišemo posvetilo in ta vstavek uporabimo namesto voščilnice.
Nekaj utrinkov iz notranjosti.
Všeč pa mi je takšna nedifinirana celota. Tako je lahko album Karkoli: odvisno kakšne fotografije dodamo vanj.

3 komentarji:

  1. Tudi sama imam tale kompletek doma in še vedno je v "kosih". Imam podoben problem kot ti, ne vem kje naj se zadeve lotim ;)
    Mi je pa zelo všeč tvoja izvedba :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Kremast ali ne, zgleda res kot kakšna karamelna krema ;) Krasno.

    OdgovoriIzbriši
  3. Po dolgem času sem uspela malo boljše pregledat tvoje izdelke. V službi pokukam, a vidim največ eno fotko od objave - drugje je x. In moram priznat, da se tule dogajajo lepe stvari. Tudi tale album je mojstrovina zase.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in oddani komentar.
Marika