petek, 17. februar 2012

Iz sveta ATC (Artist Trading Card)

Današnja objava bo malo drugačna. Vrnila se bom namreč nazaj v svet ATC- Artist Trading Card.
 Mogoče za začetek ena od povezav ATCs for All.
Zgornji kolaž prikazuje nekaj listov iz notranjosti mojega resnično debelega fascikla, kjer hranim nekaj tistih, ki sem jih menjala.
Proti koncu je nekaj tudi mojih, saj v mapicah shranjujem mične gospodične. Moje in tiste, ki sem jih prejela. Še vedno ima posebno in častno mesto tale
Edini ATC ROUND, ki sem ga "odigrala" na slovenskih tleh. Organizirala ga je Kitty.
Najbolj prijetno me je presentil zgornji, ki je prišel iz NY in ima s perlicami izvezeno moje ime.
V "delovni ATC škatli"(kamor mečem zgolj že narejene osnove in včasih tudi kako izdelano kartico) pa sem našla še nekaj dokončanih, na katere sem že skorajda pozabila(zgornji dve fotografiji).
In zakaj sploh ta objava?
Da skupaj združim več odgovorov na  vprašanja, ki sem jih prejela po mailu. 
Kartice lahko menjate tudi na(nekaj povsem splošnih strani, poleg tiste na začetku omenjene):
Splitcoaststampers
Word of crafters
Docrafts
Povsod je potrebno biti član. Omejitve za sodelovanje na razpisanih menjavah so različne: kako dolgo ste npr. član, koliko objav imate in podobno. Za privatne menjave, pa se dogovarjate po internetu z vsakim posameznikom.
Tako! ... sedaj pa grem dokončat kuvertice za ATC-je.

2 komentarja:

  1. Tudi sama sem jih izdelovala, pa me nekako niso potegnili toliko, da bi nadaljevala. Krasno zbirko imaš in si predstavljam s kako krasen občutek mora biti vsake toliko prelistati ta album. ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. zelo lepa zbirka. tako kot Moi sem tudi jaz naredila nekaj kartic ampak me je zelo hitro minilo ;)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in oddani komentar.
Marika