četrtek, 2. junij 2011

Darilna embalaža z namenom (3)

Že v prejšnjih objavah sem napisala, kako zelo pomembno je vedeti kaj bo škatlica "nosila" v sebi. Šele ko to vem, se lahko lotim dela. Najraje kar vidim, da ta določen izdelek imam, ga držim v rokah, tudi sama lahko vložim v škatlico.
Včasi ljudje (ki želijo darilno embalažo) nimajo prave predstave o tem. Tako se je že naredilo, da je bila le ta premajhna ali pa prevelika. Ampak k sreči vedno naredim testne vzorčke in povem svoje mnenje. Tako škoda ni velika.Sem si že npr. pri sosedih sposojala podoben predmet, ki naj bi bil v škatlici in fotografirala.
Velikokrat se npr. pokaže, da izbira prevelike embalaže na koncu lahko pomeni precejšen dodaten strošek

Pri tokratnem oblikovanju teh težav ni bilo. Podoben izdelek sem imela sama doma in tako sem ga lahko poljubno prestavljala iz škatlice v škatlico. Zakaj prestavljala? Ker ni nujno, da je škatlica ravno klasično lepljena.
Tako tudi nekatere moje v teh treh objavah predstavljene niso klasično lepljene, pač pa sestavljene na različne načine. Nekatere z notranjim "posnetim zgibom" in nekatere s "sklapljanjem". Ker naj bi bile škatlice delane na skorajda "milimeter" (da se predmet v njih ne premika in skače sem ter tja) , je pomembno pri sebi imeti ta predmet, da lahko postavimo možno obliko škatlice.
Zakaj sploh drugačna oblika sestavljanja? Ker sem imela pri oblikovanju povsem proste roke, ker je izdelek takšen, da to dopušča in ker je tako samo delo veliko bolj razgibano, škatlice pa tudi s svojo drugačnostjo nekako bolj privlačne.

Prav tako je omejenost pri izbiri materiala. Potrebno je vedeti, da nekatere vrste materiala ne dopuščajo določenega tipa izdelave. Tako ta zelen in moder material (350g) nikakor ne bi bil dopusten za "zgibanje v notranjost", saj pri večkratnem zgibanju lahko nastajajo drobne razpoke, ki niso lepe na pogled. Ali pa v zgornjem primeru, kjer je potiskan karton primeren zgolj za pokrove(pri tej velikosti in predpostavki kaj bo v škatlici zapakirano), za samo dno pa povsem premehak. 
Zgibanje ali sklapljanje in ne lepljenje je tudi način, ko pri večji količini škatlic, ki jo imamo namen porabiti na daljše časovno obdobje in ne v "enkratnem šusu", pomeni tudi prihranek na prostoru, shranjevanju. Dno darilne škatlice je namreč v tem primeru sploščeno in ga sestavimo šele, ko  vanj vložimo izdelek.

Različni vzorčki(nekaj njih zbranih skupaj) za različne potrebe, poglede....
Nekaj splošnih ugotovitev:
-odpade vroče embosiranje, saj je pri  več komadih to časovno in prostorsko sizifovo delo).
-običajen črn karton je dokaj nehvaležen, saj se rad praši
-srebrn in zlat papir je ob še več kot 1x dražji nabavni ceni občutljiv na dotike in zanimivo, ga ljudje jemljejo kot neko klasično, že dokaj "zlajnano" embalažo, ki jo lahko ima vsak

-pogojno dopustno je oblačenje (lepljenje) z reliefnim embsiranjem (odvisno pač od tega, kakšen material imamo na voljo).

Tako .... v besedi in sliki dva moja dneva in ena noč. Vzorčki so bili pravočasno dostavljeni. Več ali manj so bili zadovoljivo sprejeti. Nekateri bolj, drugi manj. Tako s strani naročnika, kot ostalih.  Najbolj sprejete so bile tiste, ki jih tokrat nisem pokazala. Ker preprosto niso samo škatlice, ampak kar nekakšne voščilnice. Kot sem rekla ... oblikovanje me "posrka". Pa čeprav povsem običajnih 10x10x10 velikih škatlic.

Ps: lahko uganete kaj bo v naslednjih objavah? Odgovor je v zadnjem odstavku. 

9 komentarjev:

  1. Vau koliko jih je, vsaka drugačna, drugače kombinirana.
    Pridna :-))

    OdgovoriIzbriši
  2. Vau vau tudi z moje strani, ker je to prava znanost. Res obvladaš tole zadevo in res te je čisto posrkala. Krasno delo, ni dvoma. Se pravi, zdaj pa čakamo na nekakšne voščilnice ;)))), kot si napisala.

    OdgovoriIzbriši
  3. Olala,pri tebi pa razsaja škatlitis ;).
    Čudovite vse po vrsti in vsaka zase.

    lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasne škatlice si naredila. Se mi zdi da premalokrat posvetimo pozornost embalaži. Naslednjič pričakujemo torej bolj okrašene škatlice ;) Tudi sama jih okrasim, če jih že delam.

    OdgovoriIzbriši
  5. Uf škatlice so res tvoja specialnost. Super, koliko enih krasnih kombinacij!

    OdgovoriIzbriši
  6. Še enkrat prebrala in pregledala vse tri objave o škatlicah. Res si prava mojstrica! Hvala tudi za nasvete, ki jih deliš z nami.
    Komaj čakam na neke posebne vošlilnice!

    OdgovoriIzbriši
  7. Ja, res te daja škatlični virus. Tak pozitiven očitno. Ker so krasne.

    OdgovoriIzbriši
  8. Tu res ni kaj dodati, mojstrica štatlic si in to takih zelo lepih, zadnja srebrna mi je najbolj padla v oči. LP:)

    OdgovoriIzbriši
  9. Ojej, jaz bi imela vse te tvoje škatlice, tiste s pisanimi pokrovčki so mi pa še najbolj simpatične.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in oddani komentar.
Marika