torek, 22. februar 2011

Projekt "Osnovna šola" 2

Ste pogrešili kaj včerajšnjo objavo?

Zgodilo se je tisto, kar sem najmanj želela..... položilo me je, pokosilo.... na celi črti. Lahko bi rekla kar v minuti, saj sem včeraj vstala še popolnoma zdrava, po kakšnih 40 minutah pa..... dobesedno padla v trans.

Zato za danes samo platnice iz obeh albumov. Sem planirala tudi že samo notranjost, ampak....

Ni vedno tako kot si želimo, zastavimo, načrtujemo....

6 komentarjev:

  1. Marika, spet meni krasne kombinacije barv, zelo lepo se znaš igrati s temi barvnimi odtenki. Želim pa ti predvsem zdravja! Lepo te pozdravljam:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ojej, Marika želim ti čimprejšnje okrevanje!

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja, bolezen ne izbira, ne časa ne kraja, ne ljudi... čimprej se pozdravi, nestrpno čakam nadaljevanje :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Avtor je odstranil ta komentar.

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovit začetek, in verjamem, da bo tudi notranjost prekrasna! Tebi pa vse najbolje! Čimprej okrevaj!

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in oddani komentar.
Marika