sobota, 5. februar 2011

Album mapa -dvojni list

Če sem za januar rekla, da je mesec albumov, pa naj bo februar (ko je ravno najkrajši) mesec vsakodnevne objave. Mi bo uspelo?
Spet noč skorajda brez sna. Kako včasih to sovražim! Malo čez tretjo sem vstala in v tišini noči dokončala tole mapo. Mislim, da me bo tam po kosilu za kakšno uro "zvilo".
Ampak prebujanje jutra pa je bilo čudovito. Skozi okno sem opazovala Karavanke. Špičke vrhov so se počasi začele barvat oranžno in pas sonca je bil iz minutke v minutko malo nižje.
Za danes prva mapica z dvojnim listom. Takšna univerzalna, brez točno določene tematike. Čeprav mene najbolj spominja na kakšno potovanje.
Povezave do vseh albumov pa seveda lahko najdete v zavihku  ALBUMI (zgoraj).

Sedaj pa počasi delat :(

PS: takoj ko sem pritisnila gumb objavi, se je sonce na vrhovih skrilo. 

3 komentarji:

  1. Uf, vsaki dan ena objava, dobra si. Jaz držim pesti, da ti bo uspelo. In tole je nastajalo v temni noči in prebujanju jutra, praviš? Jaz ne verjamem, da bi v takih zgodnjih urah spravila kaj skupaj. Vsekakor pa, če ne moreš spati, je bolje ustvarjati. Upam, da ti naslednja noč prinese pravo mirno spanje. Delo izpod tvojih rok pa je krasno kot zmeraj.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ustvarjanje ponoči se pri meni ne obnese. Pri tebi je obrodilo spet krasen rezultat. In zbujanje jutra, to je pa res nekaj lepega, sploh če lahko opazuješ zarise sonca na naših gorah. LP:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Zopet krasna stvaritev, meni ponoči sigurno ne bi uspelo spraviti kaj skupaj. Držim pesti, da ti uspe objava vsak dan!

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in oddani komentar.
Marika