torek, 11. januar 2011

Škatlica 3v1

Ko sem včeraj tole dokončala, sem malo brskala po mojih blogih in hotela poiskati že dve podobni škatlici, ki sem ju naredila enkrat jeseni. Pa ju ne najdem in ne najdem. Mogoče pa ju res sploh nisem objavila? Povsem možno. Ali pa jih samo preprosto ne najdem.
Kar 3v1 jim jaz pravim. Saj je to škatlica, v katero lahko spravimo neko majhno darilce, je mini album in ker osrednji del ponavadi izdelam tako, da je prostor za tekst -posvetilo .... je tudi voščilnica.
Tole današnjo sem poimenovala Ti si zvezda. Poleg tankega 3mm satenskega traku so kot dodatek na njej zgolj samo zvezde: natisnjene, izrezane in sestavljene (na pokrovu), izsekane v traku ali kar tako -v notranjosti.
Prejšnji dve (tisti, ki ju ne najdem) pa sta bolj baby, za vsakega po ena. Najdete ju v tem albumu .

3 komentarji:

  1. Ooo kako so lepe,
    čokoladne :-))

    OdgovoriIzbriši
  2. Andreja je to dorbo napisala, res je taka čokoladna, kar za pohrustat. Všeč mi je, da ima samo te zvezde gor, povsem dovolj so in vsekakor mi je zelo všeč njena vsestranskost in več namembnost.

    OdgovoriIzbriši
  3. mmm, če bi tortica takole zgledala... ampak! bi jo pojedli in bi bilo konec. tale lepotička pa bo ostala. tudi meni se zelo dopade, da je "več v enem".

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in oddani komentar.
Marika