četrtek, 13. januar 2011

Del mojega srca



Mislim, da ni bilo težko opaziti, da je mesec januar pri meni zaznamovan z albumi. Takšnimi in drugačnimi(glede na osnovo, vezavo....), majhnimi in velikimi, bolj ali manj všečnimi.
Torej tudi za danes -album. Poimenovala sem ga Del mojega srca (zbrane fotografije v albumu). Kar nekaj, ampak včasih res težko najdem te naslove. Pa naj naslavljam albume ali pa objave na blogu ali še kaj drugega.


Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

Album po sami obliki ni nič novega in prav tako nič moja pogruntavščina. Gre za tri enako velike liste, ki so zgibani po sistemu TB(teabag folding) in potem zlepljeni skupaj, dodane platnice iz lepenke in ..... nekako približno je to vse.

Pri teh tako zloženih albumih moramo vedeti, da trikotne dele lahko zapolnimo z bolj majhnimi fotografijami. Seveda jih lahko poljubno obrezujemo(kvadrat, pravokotnik, krog, katera koli druga oblika...). Jaz sem tule dve moji obrezala kar v pravokotniček, da lahko bolj točno povem mere teh fotografij (so samo položene na podlago, saj ne sodijo v ta album). Veliki sta cca. 6x8cm.
Smotrno je, da tako majhne fotografije že naročimo pri izdelavi. To je veliko bolj pametno, kot pa obrezovati velike fotografije, saj se nam lahko samo bistvo fotografije pri tem izgubi.
Pa mogoče samo še podrobnost iz platnice. Listek za naslov je pripet na leseno okrasno ščipalko in kot tak snemljiv.
Raztegnjeni ti albumi pridejo precej veliki . Jaz sem tule uporabila tri bledo rumene osnove velike 29x29cm. Sam raztegnjen album tako meri od enega skrajnega vogala do drugega 80 cm. Je zanimiv pripomoček, ko se lahko ob tem velikanu učimo z otroci pripovedovati zgodbo, pripoved....spoznavati pojme zgoraj-spodaj, levo-desno. Pa še kaj se najde .... vse je prepuščeno fantaziji. Kajti namen mojih albumov ni samo hramba fotografij in da kot tak obleži nekje na polici. Album je lahko tudi nekaj več!
To pa je prepuščeno prav vsakemu posamezniku v lastno deželo Domišljijo.

6 komentarjev:

  1. Ti reš pišeš prave življenjske zgodbe s svojimi albumi. Neverjetno kako vse sestavlješ te albume, pravo malo raziskovanje. Zelo lepo.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ujej, kao je pa to lepo, pa sestavljeno vse in zloženo. Bravo!

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovit album in krasen spomin. :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasen je in nekaj posebnega.

    OdgovoriIzbriši
  5. Oooo, kako lep album je nastal! Ga bo vedno veselje vzeti v roke.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in oddani komentar.
Marika