petek, 31. julij 2009

In tudi julij je mimo

Pa da nekako zaključim mesec julij. Moja stara dolgoletna navada, da nekakšne povzetke delam ta dan in ne ob izteku leta ali prihodu novega. Kaj naj rečem.......dobro je bilo in nič ne bom rekla: lahko bi bilo še boljše. Sem zadovoljna s tem, kar mi je blagohotno dalo. Samo to, čisto na kratko.

Pa še o novem blogu naj navržem Cretalicious Challenges, kjer se lahko prijavite za njihov bonbonček do 15. avgusta.
Tale moj blog sicer bolj ali manj sameva zadnje dneve. Pa vendar se mi dogaja. In tisti, ki spremljate tudi moj blog Svet otrok, lahko vidite kaj in kako. Dogajajo se nam Sončki (potepanja, druženje, uživancija, učenje, smeh, igre....) in dogaja se nam Dolgo vroče poletje.(listi albuma s tem naslovom). Kakšen vroč ali pa mogoče deževen dan tudi nastane kaj Izpod otroških rok. Tako je pač ponavadi vsako poletje in potem bodo tu že priprave na božični čas, ko sem bom selila v Božično delavnico.

Za vse tiste, ki mogoče še ne veste pa novička, da je Hobby&Art v Kranju začel prodajati tudi nekaj Srapbook papirjev dimenzije 305x305mm.

Sedaj pa pa še zadnje priprave na jutrišnji naskok v nov mesec. Kar ne morem verjeti, da je tu že avgust.

1 komentar:

  1. Tudi meni je bil ta mesec lep in prekratek. V Kranju še nisem zasledila teh papirjev, pa sem bila pred kratkim, se pa vedno hrepeneče smukam okrog stojala s Copic markerji in enkrat jih bom že nabavila. Uživaj poletje še naprej!

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in oddani komentar.
Marika