sreda, 25. april 2012

Za diplomo

Po utrujajočem pospravljanju je bilo kar težko spet začet delat. Ampak je treba. Tako in drugače!
Po dolgem času spet ena od easel voščilnic.
Sem morala prav pomislit, kako to že gre. Človek malo pade ven.
In ker nisem želela, da se rožice morebiti uničijo in ker je tudi priložnost bolj svečana, sem jo zapakirala v škatlico.
Čestitke S. tudi od mene.

5 komentarjev:

  1. Kakšna živahnost!Všeč mi je.

    OdgovoriIzbriši
  2. Tale diplomska voščilnica je pa čisto pomladna... in koliko čudovitih barv je na njej...

    pozdravček...pappa

    OdgovoriIzbriši
  3. krasna, res zelo lepe barve ... pa še v škatlici!

    OdgovoriIzbriši
  4. Meni se je poseben užitek spravit delat v pospravljeno ustvarjalnico. Zelo lepo si naredila.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in oddani komentar.
Marika