ponedeljek, 9. april 2012

Kako se zahvaliti povabljenim ?

Nekaj sem morala narediti, pa še nekaj kot vzorček in sem poleg dodala  nekaj malenkosti, ki sem jih naredila iz papirjev, ki so ostali pri rezanju.
 Za osrednji motiv sem izbrala metulja, v borduri pa srčke. Oba motiva sta primerna za različne priložnosti.


Gre zgolj za igranje, predstavitev različnih možnosti kombiniranja.
In če metulj in srčki niso zadovoljivi, se da tudi kako drugače.
Tudi barve naredijo svoje.  Čudovita čokoladno rjava in roza kombinacija.
Več pa si lahko preberete v objavi na moji spletni strani Darilca za goste

4 komentarji:

  1. Odlično si to skombiniral ain dobila raznolike stvari.

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovite so tiste z metuljčki, pa tudi vse ostele. Čokoladna-roza je pa res najlepša kombinacija!

    OdgovoriIzbriši
  3. čudovite zahvale za goste......za vsako priložnost

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in oddani komentar.
Marika