torek, 3. april 2012

Prebujanje - foto album

Včasih, ko ponoči ne moram spati, si kot večina nas ogledam tudi kakšen video. In tako se srečam z raznimi izpeljavami v zlaganju papirja za albume.
Nekatere me pritegnejo, spet druge pustijo povsem hladne. Tole današnje je eno od tistih, ki mi je "zvenelo" nekako poznano, domače.
Vem da je nekje (v eni škatli ali predalu), ko sem na tak način zlagala  tiste poceni enostranske liste iz Hobby Art-a. Ampak predno sem to zadevo našla, sem se raje lotila na novo. Saj vem kako je s tem iskanjem: ko nekaj iščeš - za  boga ne najdeš. Ko pa ne potrebuješ, da te takšne stvari begajo, ti je vse na doseg rok in eprestano nekje v območju pogleda.

In vem, da sem tisto "pogrešano zlaganje" zastavila tako, da sem ga med seboj lepila(kar je pri mojih albumih še vedno najbolj pogosto). Tokrat sem uporabila špiralno vezavo, saj sem želela v notranjost dodajati 3d cvetove.
In v notranjosti so zgolj trije zloženi listi.Pa vendar je v albumu prostora za 13 manjših fotografij, šest večjih in še šest večjih na notranjih vstavkih.
Kljub vsem zapletom, mi je končna podoba všečna.

7 komentarjev:

  1. Super in zelo bogato izgleda :-))

    OdgovoriIzbriši
  2. Neverjetna si, da uspeš narediti toliko albumov, saj je z njimi res veliko dela. Lep je.

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepo! Kako ti uspeva toliko lepot ustvarit? Neverjetna si!

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo lep, tole sestavljanje ti gre krasno od rok!

    OdgovoriIzbriši
  5. Res ti gre dobro od rok tole albumčkanje.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in oddani komentar.
Marika