četrtek, 1. marec 2012

Mala princesa

Ja, marec je tu, meteorološka pomlad, lepo vreme zunaj ..... in jaz vse to začenjam z roza odtenki. Naj bo marec rožnat!
nekaj izsekov albuma
Za začetek en simpatičen rožnat album. Meni je všeč. Gre za čisto klasičen kolažni album, ki sem ga vezala s kovinskimi obročki.
Spet po moje: z dvema notranjima žepoma in nekaj dodatnih kartončkov za tekst. Nič preveč načičkan in strogo sem se držala začrtanege in nisem uporabila niti ene same štampiljke. Na trenutke so me že srbeli prsti, pa sem zadevo le izpeljala.
Tudi platnica ni preveč načičkana.
Več fotografij pa v albumu

9 komentarjev:

  1. Ravno prav vsega je na albumu in prijetno roza je :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Marika, res enkraten je, kar imela bi ga :))) LP

    OdgovoriIzbriši
  3. Spet en čudovit album. Pa čeprav roza :P

    OdgovoriIzbriši
  4. Luštno. Všeč mi je, da ni preveč vsega na platnici.

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasen je!
    Vsega po malem in ravno prav :-))

    OdgovoriIzbriši
  6. Zakaj pa ne, naj bo rožnat. Zelo zelo lepo si ga naredila.

    OdgovoriIzbriši
  7. Res princeskast in 'kjut'. Prikupno!

    OdgovoriIzbriši
  8. tole je pa res princeskast album.luškan je

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in oddani komentar.
Marika