petek, 30. marec 2012

Album Skrivnosti

Ne vem sicer od kod se je v moje misli prikradel naslov albuma. Mislim, da je bil cvet tisti, ki me je nekako "zapeljal" in sem album poimenovala Skrivnosti. Ob tem početju (poimenovanju albuma) se tudi vsakič znova sprašujem, zakaj album sploh mora imeti ime. Ne da je to nekdo določil, ampak sem sama sprejela odločitev, da albumom pripisujem imena, pa čeprav bi bilo lažje jih poimenovati kar kot .... z nekakšnim seznamom, kodami....

Tako lepo zvit, z rahlo skrivajočo sredico, mehak in upogljiv(svileno cvetje sem enkrat poceni kupila na mojih redkih pohajkovanjih po trgovinah) me je nagovoril, da vanj shranim nekaj SRIVNOSTI. In tako je dobil ime. Bolj osebno se mi zdi, če album poimenujem na takšen način.
Gre za paper bag album. Rada imam te albume in naredila bi jih več, če bi mi nekako uspelo kje "srečati" rjave vrečke in ne da bi jih bilo potrebno naročati v tujini. Saj veste ... tiste, v katere so včasih vložili zelenjavo, sadje ... takšne bolj trdne in grobe in ne iz tankega natron papirja.
Pet sem jih še imela na zalogi (pravzaprav niso običajne vrečke, pač pa kuverte-mislim da se jim reče z gubo, vendar so cenovno neugodne za večjo nabavo) in vseh pet sem porabila v tem albumu.
Sicer bi po tej zadnji fotografiji lahko sklepali, da so zgolj samo štiri. Zadnjo, peto, sem skrajšala in je lepljena na zadnjo platnico(fotografija spodaj).
Tu se  vidi, kako lahko v te "paperbag žepke" vstavljamo več notranjih vstavkov in so le ti v notranjosti (zaradi gube) še vedno ločeni med seboj.
Jap, še ena novost je pri tem albumu. Hrbtišče je tokrat oblečeno v tekstilni papir temno rjave barve. Pri zadnjem naročilu kartonov iz Nemčije  sem naročila še ta papir in lahko rečem, da je kar uporaben: lepo zvijanje brez kakšnega vidnega pokanja, prijeten na otip. Sicer je prvotno mišljeno, da iz njega izrezujemo kakšne kosmate živalce, ampak .....
Lep vikend vsem skupaj. Jaz itak ob vikendih delam , tako da  .... le slabo vreme me na poti lahko malo namoči (pravijo po radijskih valovih).

8 komentarjev:

  1. Čudovit album. Jaz pa vem kje imajo takšne vrečke, če misliš une rjave škrniclje, ki so bolj tanki, samo ne vem če imajo zate prave velikosti.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ker pri tvojih albumih semi zdi, da so škrniclji kot debelina kuverte.

      Izbriši
    2. Ja, Katarina, so bolj debeli, takšni kot so bili včasih pri zelenjavarjih škrniclji.Pa vseeno .... katere ti misliš? Tudi ti tanki škrniclji so različnih kvalitet, lepljenj, zlaganj, širin gub.... mogoče pa kateri odgovarja. Težko rečem, dokler ga ne čutim pod prsti in vidim. Imam sedaj ene bele, pa so tako grozno krivo zložene gube, da niso nič od nič.

      Izbriši
    3. Te škrniclje sem jaz videla v Europapirju na letališki v Ljubljani. Sicer jih imajo različne velikosti, ampak se mi zdi da so mehki kot recimo škrniclji za kruh.

      Izbriši
  2. Meni pa je všeč, da svoje albume poimenuješ. Tudi ta je kot vsi ostali res lepo sestavljen skupaj, poln drobnih dodatkov. Si moram vedno večkrat ogledat fotografije, da sploh vse vidim. In vsakič še kaj novega odkrijem :)
    Rjave vrečke, take res zelenjavarskim podobne, sem sama kupila v trgovini Memories, ko je še bila v BTCju. So take res močne.. in še vedno čakajo na pravi navdih :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Skrivnostno lepo...pa polno dodatkov... uf koliko je to nega lepljenja...kapo dol!

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo lepo sestavljeno in narejeno. Tako krasna skladna celota je. Edin najlepših tvojih, tudi zaradi barv, ker so take moje :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovita barvna usklajenost in izdelava. Res zelo lep album ♥. Lp

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in oddani komentar.
Marika