ponedeljek, 5. marec 2012

Foto album /roza/ še tretjič


Pa sem spet tu. S tretjim v vrsti iz serije Pink Princess. Današnjo idejo za vezavo sem si sposodila od Laure, ki je resnično mojstrica albumov. Včasih, ko ponoči ni za spati, si pogledam kakšen njen video. Sredi noči človek pač človek ne more ropotat. Zanimivo, kako mi je bil na začetku njen glas in tolikoooo govorjenja, odbijajoče. Pa sem se sčasoma navadila (itak imam tudi glas ponoči bolj potiho, pa kakšen odsek z veliko govorjenja preskočim in gre, priznam).

Gre za vezavo s tekstilnim trakom (organza v mojem primeru) skozi luknjice. Le da se Laura domislila, da med posamezne liste dodaja perlice, ki so nam v pomoč, da lahko v album dodamo več 3d dodatkov in tudi kasneje dodajamo še različne dodatke, pa album zaradi tega ne bo "štrlel. 
Nekaj skupnih pogledov sem ter tja po albumu.
Tudi tokrat nisem želela prekriti vseh teh lepih papirjev, zato je zgolj ponekod nakazano za fotografije. Na zadnjo stran sem dodala kuverto, jo malo predelala, zapiralo porinila pod papirnato rožico, notri pa dodala karton za posvetilo,voščilo .... na drugi strani pa je lahko fotografija.
Hrbtišče.... ... minimalistična platnica.

5 komentarjev:

  1. Ravno par dni nazaj sem si tudi jaz ogledala ta video z idejo za uporabo perl. Odlična ideja!

    In seveda, tvoja izvedba je krasna, kot vedno!

    OdgovoriIzbriši
  2. Tudi ta zelo lepo in rozast :-)))))))

    OdgovoriIzbriši
  3. Tudi ta je čudovit in ta rešitev s perlicami mi je zelo všeč, ker res ohrani obliko.

    OdgovoriIzbriši
  4. Oooo... Čudovito. Ne predstavljam si, kako sploh realiziraš kaj tako zahtevnega. Imam lape do kolen :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Si pridružujem Mojcinemu mnenju, občudujem tudi jaz! LP:)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in oddani komentar.
Marika