nedelja, 22. maj 2011

Srečno David

Uhh!!!...kako vse nekaj v zraku pritiska in odlaga svojo težo kot veliko breme. Kar naprej mi v glavi odmeva že davno zapisan stavek: "Tako čudno mi je. Kot bi se pehala na visoko goro." (vzeto iz moje zgodbe En sam prosti dan).
Sicer je še trda noč, a bi šla s košarico(kot tale prikupen fantič) preko širnih travnatih planjav vse tja do roba gozda in pokukala za drobnimi skrivnostmi tam v travi, med listjem, pod k tlom sklenjenim vejam grmičevja....napila bi se jutranje rose in v košarico odlagala vse te drobne zaklade.
DAVID srečno in naj bo tvoja košarica vedno polna drobnih zakladov, majhnih in velikih skrivnosti in še večjih odkritij.

5 komentarjev:

  1. Marika, prav prikupen je tale tvoj fantič na čestitki, primeren za 4 letnega fanta, pa tudi za nas odrasle, ki v sebi čutimo otroško dušo.
    Lepo si skombinirala tole čestitko in krasna je tudi notranjost. Imej lepo nedeljo! LP:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepo napisano in fantič je prav luškan in tale njegov nasmešek je kar nalezljiv.

    OdgovoriIzbriši
  3. Všeč mi je tvoje pisanje in razmišljanja poleg same voščilnice.
    Zdaj komaj vidim, kako dolgo me ni bilo tu naokoli. Koliko lepih stvari si v tem času naredila oz. pokazala. Ne bom šla za nazaj komentirat, pohvalih kar tukaj vse skupaj.

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasna voščilnica, deček s košarico pa tako simpatičen!

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in oddani komentar.
Marika