sobota, 7. maj 2011

BABY Simple and clean

Danes imam en tak čuden dan.

Kot bi bila ujeta nekje na sredini med smehom in solzami in se ne zmogla odločiti, kam naj krenem. Kar stojim tam na tisti sredini in cincam in cincam in se ne odločim Kam. Kot bi ne vedela, da to cincanje ne privede nikamor, pač pa samo povzroča nelagodje in izgubo časa.

Ne pravi zaman meni ljub izrek Berna: "Problemov sploh ni, so samo neodločitve."

Ja Marika! pot pod noge (začenši v glavi) in se odločit !!!

Tole je iz nove linije BABY Simple and clean.

Ha, kako pomembno se počutim, ko rečem(napišem) "linije". Ampak res ne vem, kako bi se še bolj primerno izrazila, kadar delam takole v "šusu". Takšno poimenovanje mi tudi pomaga, za morebitne kasnejše izdelke. Enostavno nekje v glavi poiščem ta razdelek in mi je lažje poiskat material(a veste, da se tudi naredi, da kakšen dan nimam niti koščka belega papirja, razen tistih koščkov, ki jih uporabljam za kakšne izrezke ali štempljanje?), pripravit pripomočke, morebitne dodatke.

Šest različnih je nastalo za tokratno objavo. Pravzaprav bolje: po tri različne v dveh barvah. Nič kompliciranja.... Preprosto in čisto.

Lep vikend vsem skupaj. Vreme pravijo, da nam bo naklonjeno. Sedaj pa je samo še potrebno sprejeti odločitve kako ga bomo kar najbolje izrabili (če jih še nismo).

9 komentarjev:

  1. Lepa linija, nežna.
    V nasprotju s teboj, ko ne veš kako bi se odločila, sem se jaz že... danes se bom ukvarjala z rožami...:):)

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepe, cotkane...
    odloči se zase :)))

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudnemu dne navkljub so tvoji izdelki uau, oh in sploh čudoviti. Čedalje bolj se navdušujem nad čistimi, nenakičenimi čestitkami. In tvoje so naravnost takšne. Plus, še zelo kjuuuut. :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Lepa in čista linija bi jo poimenovala jaz, sama sicer naredim kaj bolj nakičenega, a to ne pomeni, da mi takšne niso všeč.

    Pa še tole, včasih so nam, kot otrokom rekli, da imamo v eni vreči vse jok in smeh, in danes je očitno tudi pri tebi tako, saj bo jutri bolje. Jutri je nov dan.

    OdgovoriIzbriši
  5. Upam, da si se odločila za smeh, je boljši :))), so pa tudi solze včasih potrebne. Všeč mi je tvoja linija, vsaka čestitka ima prav vse, kar je potrebno in zelo lušno izgledajo.

    OdgovoriIzbriši
  6. Nežno, otroško in preprosto!

    OdgovoriIzbriši
  7. RAvna ta preprostost jih naredi še lepše.

    OdgovoriIzbriši
  8. Meni so všeč - ravno zaradi svoje navidezne enostavnosti. Odločitev, kakršnakoli je že bila - pa je bila zagotovo pravilna. Včasih tudi jok paše in prinaša olajšanje. Vsaj pri meni je tako.

    OdgovoriIzbriši
  9. joj kaj so simpel cort.
    Marika tole si zavrti pa bo.....
    http://www.youtube.com/watch?v=8pvSkr7ZOfw

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in oddani komentar.
Marika