sreda, 16. junij 2010

Zakrivljeno palico v roki,........

Zakrivljeno palico v roki,
za trakom pa šopek cvetic,
ko kralj po planini visoki
pohajam za tropom ovčic.


Saj tukaj na sončni višavi
le sam sem, le sam gospodar,
živejem po pameti zdravi,
za muhe mi ljudske ni mar.

Nikomur tu nisem na poti,
na poti ni meni nikdo;
kdo čisto veselje mi moti,
kdo moti življenje mirno?


...........

To pesem sem si prepevala ob izdelavi voščilnice za 60 let. Z mislimi na očeta, ki mu je bila ena najljubših.
In ker so na Pollycraft postavili pesem za inspiracijo, jo prijavljam.
Tudi na Cupcake Craft Challenges jo lahko prijavim na temo One for the boys in pa na Double Dutch.

In še notranjost, s katero pa se prijavljam na Stamp, Scrap & Doodle Saturdays, kjer so želeli žep.

Sem imela precej težav z izbiro motiva, papirja, dodatkov.....ampak potem je kar nekako steklo in se mi odprlo. Tako da bom sedaj kar nekaj časa ostala pri moških voščilnicah ali vsaj takšnih, ki so nekako nevtralne. Prijavljam pa jo tudi (prvič) na Cards for men.

12 komentarjev:

  1. Super ti je to ratalo, prav fajna čestitka je.

    OdgovoriIzbriši
  2. Prav zanimiva je, prava za 60-letnika. Zelo všečna :-))

    OdgovoriIzbriši
  3. Dobra ideja, res izvirna na šestdesetletnika. Tudi malo zabavna, da ne bo za rojstni dan kdo preresen. Fajn!

    OdgovoriIzbriši
  4. Great take on the pocket card theme! What a nice gift to receive :)Thank you for joining us at SSDS this week.

    OdgovoriIzbriši
  5. Nice card, it's fabulous! Thank you for participating in the Double Dutch Challenge!

    Hugs,
    Jolanda

    OdgovoriIzbriši
  6. Great idea for a pocket card! Thanks for playing at SSDS!

    OdgovoriIzbriši
  7. :) super ideja za šestdesetletnika.

    :)) si me pa okužila in sedaj še jaz prepevam pesmico :)))

    OdgovoriIzbriši
  8. A fabulous card Marika, I love the rosette.

    Thanks for playing along with Cards for men this week and good luck in the challenge.

    issy

    OdgovoriIzbriši
  9. Hi! Love your male card/wallet! Thanks for joining us at Cupcake this week! Hugs Shelly ;)

    OdgovoriIzbriši
  10. Hiya Fabulous card gorgeous detail, thanks for joining us at pollycraft. Joey.x

    OdgovoriIzbriši
  11. wonderful card and great detail.

    thanks for joining us at pollycraft.

    hugs joanne x

    OdgovoriIzbriši
  12. I know this site offers quality based content and additional stuff, is there any other site which provides such stuff in quality?



    my web blog ... マークジェイコブス 時計

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in oddani komentar.
Marika