sobota, 19. junij 2010

Za Ano

Kar hitro je moral nastati (album namreč ter malenkostni sladki dodatek poleg) in še tik pred odhodom se je še sušilo lepilo. Prvo ni bilo prave ideje, potem ni bilo časa, ko pa se je sama ideja izoblikovala in sem izbrala papirje, se nekako nisem mogla odločit, kakšen sistem zgibanja kuvert naj uporabim.

Tokrat sem namreč uporabila tiste največje bele kuverte (spet ostanek v neki firmi, kjer so zamenjali logotip in te s starim niso bile več uporabne).
Kar nekaj sem jih uničila pri vseh možnih poizkusih, ki so mi tisti trenutek švigali skozi glavo. Vmes ni bilo elektrike, pa strašno je padal dež, grmelo, veter je bril okoli vogalov, kosilo se je k sreči kuhalo na plinu in cunje so obtičale nekje v pralnem stroju......

Kot bi hudič klical ves svoj podmladek kar ga premore in še tistega, ki je na poti. Ampak je uspelo. HUH! Kakšno breme je padlo z mene. Sem že pogledovala proti omari, kjer so spravljeni rezervni izdelki za morebitna darila, kadar za njih ni časa, nas povabilo popolnoma preseneti....




Album je velik 17 x 22 cm in ima 8 notranjih žepov. V vsakem od njih pa dodan barvni karton v velikosti 15 x 17 cm za fotografije in/ali tekst.

5 komentarjev:

  1. Ampak ti uspe, zmeraj. In končni izdelek je super. Res pa je, da z nervozo ni fajn ustvarjat in na koncu ni tistega pravega zadovoljstva, ko je izdelek končan. Ampak za nas občudovalce to ni opaziti.

    OdgovoriIzbriši
  2. super si spet vse skupaj naredila. da te je pa preganjal čas in da si bila brez ideje pa tule ni videt :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Škatlica je super barvna! - prav takoj ti padejo na pamet jagode :). Rožica na pokrovčku doda piko na i, 'čipkaste' obrobe so mi pa itak vedno všeč. Dobro si uspela narediti izdelek kljub pomanjkanju časa! (Kaj vse se bo treba naučiti od tebe)...

    OdgovoriIzbriši
  4. Prav občutila sme tisti občutek, ko moraš nekaj dat iz rok, pa se vse kar primeš v roke "sfiži".Ampak tole ti je ratalo POPOLNO!Zelo mi je všeč!

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in oddani komentar.
Marika