četrtek, 20. maj 2010

Delfinček.....

...ki pa mi ni ravno všeč.

Vendar je naročnik vztrajal, da je dober in ga odnesel , skupaj z preostalima dvema iz prejšnje objave.
Tokrat sem rojstnodnevni napis dodala zgolj samo v notranjost, saj se mi  na prvi strani preprosto ni izšlo.
Zapakirana v škatlici, da je  za vse tri dame enako. Današnja rožica je narejena iz vzorčastega transparentnega papirja, ker se tudi tu nisem spomnila nič kaj bolj pametnega.
Enega delfina sem dodala še v notranjost, spredaj pa nekaj raznih morskih dodatkov.

Bolj kot ta rožica, pa je bilo pri prejšnji objavi vprašanje....kako tiste rožice?
Jah....vse so ročno izrezane iz starih rahlo rumenkastih papirjev za dopise (so zamenjali v firmi glavo in jim ti niso prišli več v poštev). Seveda rezanje ne rabi biti strašno natančno, zato jaz papir zložim in režem kar po tri hkrati. V dveh malo različnih oblikah. Potem vsako pobarvam s perl vodenimi barvicami in ko so še rahlo vlažne (a ne mokre) jih navijem okoli svinčnika (radirko v sredino, rožico pa pomečkam čisto do svinčnika). Tako zmečkane pustim da se "uležejo"...še malo posušijo. Potem jih razgrnem in senčim z blazinico. Ostane samo še sestavljanje skupaj.
Upam, da sem napisala dovolj razumljivo.

5 komentarjev:

  1. Hvala za recept 'kako narediti'. Zagotovo pridejo recepti prav, ko zmanjka lastne iznajdljivosti ;).

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako ti ni všeč :-) prekrasen je!

    OdgovoriIzbriši
  3. Meni je delfinček super, ampak te pa razumem kako je to, ko so drugi navdušeni nad tvojim izdelkom, sama pa nisi tako prepričana vanj. :) Ampak zato pa imajo vsake oči svojega malarja. :))

    OdgovoriIzbriši
  4. Prav lušn delfinček je, nič mu ne manjka. Ampak je pa res včasih tako, da nam osebno neke stvari niso preveč všeč, so pa zato toliko bolj tistemu, ki je to želel imeti.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in oddani komentar.
Marika