sreda, 13. januar 2010

Roza harmonika mapi

Rozasto...za nekatere  všečno, drugim ta barva povzroča glavobol, spet tretji je enostavno ne prenesejo.

Meni je čisto všečna, a se nekako dokaj hitro naveličam delati z njo. Moja najmlajša pa se kar topi ob njej. Kot velika večina punčk.


Pri prvi sem na žepke dodajala imena mesecev(natisnjeni s pomočjo računalnika). Takole sem jih slikala, še preden sem jih lepila. Okrasno izsekani vogalčki se pojavljajo na vseh straneh, po trikrat pa sem dodala rdeče in belo izrezano srce iz ročno izdelanega papirja.  Platnice debelejša lepenka, oblečena v ovojni papir, ki je meni strašno všeč in ko sem ga odkrila v kupu starih papirjev, sem bila prav navdušena. Na platnicah z enako pisavo kot v notranjosti, dodan napis Najini spomini in dve srci iz ročno izdelanega papirja.


Naslednja ima žepke pol-pol.  Pri polovici sem namreč vogalčke zapognila in jih prilepila, preko pa dodala še izsekane rožice. Teh šest strani je tudi poštempljano z rožicami na samem ozadju žepa. Ovojni papir sem tokrat  uporabila tudi za okraševanje žepkov. Ostalo pa še: nekaj občrtavanja, nekaj pikic s perl lepilom, trije majhni izsekani cvetovi. Platnice izdelane kot pri prejšnji, le da so tu brez dodanega napisa, pač pa sem ovojni papir potiskala z enakimi rožicami kot v notranjosti.

2 komentarja:

  1. kot vedno-čudovito
    kar se pa roza tiče smo se pa pri nas že nekajkrat "odvajali" ampak našo vedno potegne nazaj tako da je pri nas vse bolj ko ne roza :)

    OdgovoriIzbriši
  2. madonca, tole je pa nekaj posebnega. roza ni moja najljubša barva, nimam pa čisto nič proti njej, saj jo tudi dostikrat uporabim.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in oddani komentar.
Marika