četrtek, 28. januar 2010

Nekoč so bile kuverte...


.....velikoooo kuvert. Belih in takšnih, ki mi niso ravno všeč. S tistim ravnim samolepilnim robom za zapiranje. Takšne, ki jih bom mogoče vsega skupaj porabila nekje okoli 15%.K hiši so prišle tako, da sem hčero, ko je odhajala na predavanja, naročila naj mi prinese snopec rjavih in malo večjih, tistih, ki so bile v akciji. Ampak ker je le teh zmanjkalo, je ona kar kupila te "zloglasne bele". In to celo dva paketa. So bile poceni.....je rekla. Bump!!! Meni tak material(čisto nov), ki takole neuporaben obleži in žalostno ječi, kar hodi po živcih sem ter tja.Pa čeprav bi lahko počela kaj veliko bolj  pametnega?, me kar grize in grize.
Ker me še vedno ni "prijelo", da bi se lotila albuma za deklico, je spet nastal album za dečka. Zložen album. Sem vedela, da bo tako! Ko enkrat padem v modro-belo kombinacijo, me kar posrka. Torej osnova so kuverte, ki sem jih zlepila skupaj in malček preoblekla v fantovsko dojenčkastih barvah: bela in dve različni modri barvi. Nekaj je še v sledeh črne barve (odtiski), svetlo moder trak in pa modri okrasni kamenčki.

Delan je dvostransko, se pravi, ga lahko obračamo naokoli in ima v srednjih dveh delih žepa za shranjevanje(kuverta pač). Sedaj sta notri dva vložka: na eni strani za pisanje in na drugi strani za fotografijo ali tudi pisanje. Izbrala sem čiste linije in dodala nekaj okrasnega luknnjanja papirja in obrisovanja z gel pisalom. Napis sem naredila kar ročno (čeprav je moja pisava grozna!; predvsem zaradi tega, ker ne upam "spustiti" roke).  Medvedka pa sem naredila dvojno...spodaj odtisek in čez še enega pobarvanega  ter pritrjenega s 3d blazinicami. Tudi dva slončka v notranjosti sta pritrjena s temi blazinicami.

9 komentarjev:

  1. Zelo lep album in dobro uporabljene odvečne kuverte. Krasno :-))

    OdgovoriIzbriši
  2. Ne vem zakaj bi bil pri tebi kdajkoli problem uporabiti nekaj 'neuporabnega';-). Vedno ti na tak in drugačen način uspe in te kuverte si super uporabila na tem albumu, ki mi je zelo všeč z vsemi šivi, rožicami, medvedki itd.

    OdgovoriIzbriši
  3. Iz odvečnih kuvert narediš album? To je možno samo pri tebi. Pa še s tako dobrim rezultatom za povrh. Bravo.

    OdgovoriIzbriši
  4. Super ideja! Mislim, da mi nikoli ne bi kaj takega padlo na pamet! Hm, da bi pa potem naredila še tak lep izdelek, pa sploh dvomim. Krasne barve!

    OdgovoriIzbriši
  5. Ful lepo in kransa ideja z odlično izvedbo. Bravo!

    OdgovoriIzbriši
  6. Eno leto imam že zlepljene kuverte :-) tako dolgo, da že ne vem več kje so ( ob silnem pospravljanju). Tvoja obdelava je res lepa, mogoče se zdaj lotim tudi jaz ( seveda ob pogoju, da zlepljene kuverte najdem) :-)

    OdgovoriIzbriši
  7. Super si se znašla in naredila prav lep album in nam dala spet novo idejo ;)

    OdgovoriIzbriši
  8. Super ideja in krasen končni izdelek!
    Tudi sama imam cel kup teh kuvert, ki mi niso všeč, zdaj vem, kako jih lahko porabim ;)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in oddani komentar.
Marika