nedelja, 19. julij 2009

Zložen album

S soncem obsijana nedelja, ki je prav dobrodošla po včerajšnjem deževju, grmenju, treskanju.......

Na hitro sem poslikala, kako sem naredila tale album (tudi ta je del hčerinega kar zajetnega darila, ki obega štiri albume).
Ni kaj preveč okrašen, z raznimi dodatki, ampak to vendar vsak naredi po svoje. Ta bo šel skozi preveč rok, da bi to "zdržalo", zaradi vaše varnosti (ker gre za fotografije z razno raznih žurk) ne bom pokazala fotk.
Štiri enake kose kartona, lepenke oblečemo.
Za fotografije sem takole zložila papir v harmnoniko. Ta papir je pri meni krajši od izdelanih osnovnih ploskev, saj je namen, da na vsaki strani pride ena fotografija in tekst.
Zato sem si za spodnji, preostali del pripravila štiri manjše kartončke.
Vzela sem dve osnovi in takole dodala lepilni trak.
Narezala sem enako dolge trakce, ki so malo drši od običajnih trakcev, bolj trpežni. Za celoten album jih potrebujemo 12. Prve štiri takole nekako dodamo na prej dodan lepilni trak.
In potem povežemo z drugo osnovo.
In še naslednjo.
Prej pripravljene zložene kartončke za fotografije in male enobarvne kartončke sedaj z dvostranskim lepilnim trakom prilepimo preko narejene osnove. Jaz sem zaradi izbora to naredila tako, da sem izmenjaje lepila zloženko zgoraj, spodaj, zgoraj, spodaj.
Skrajni levi in skrajni desni del zapognemo proti sredini.
Jaz sem v ta notranja dela dodala kuverti, kjer so shranjene fotografije, ki jih je potrebno v album še dodati.
In potem vse skupaj še v en sam del.
Samo kratek pogled v delno odprto notranjost. Male kartončke sem dodatno okrasila z enakimi rožicami, kot sem jih pri kuvertah dodala za zapiralo.

Pa še moj namig: na oba stranska dela, tam kjer dodajamo trak, le tega dodamo/lepimo z zamikanjem. Tako dobimo nekakšen izmeničen "kanalček" iz trakov, kamor lahko zataknemo ...ne vem....okrasno palico, svinčnik........

3 komentarji:

  1. Kar 4 albume bo dobila. Prepričana sem, da ji bo darilo všeč. Kdaj pa pride? Upam, da boš poročala o njeni reakciji.:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepo!!!!!Povej kakšna je bila reakcija. Jaz bi bila zelo vesela, pa saj bo najrž tudi ona.Res si tole super upedenala!

    OdgovoriIzbriši
  3. Super albumček in hvala za navodila izdelave. :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in oddani komentar.
Marika