sreda, 8. julij 2009

Album Arboretum dobiva vmesno podobo

No, slike so prišle in sedaj lahko nadaljujem z načetim delom enega izmed albumov.
Urejala sem ga nekako kronološko in tole je sam začetek, se pravi od prihoda v park naprej. Drevesa so bila prvi stik s parkom in bilo je veliko sanj, pogovorov o tem, kako.........kako bi čudovito bilo imeti hišico v enem od teh mogočnih velikanov. Vzdihi, občudujoči pogledi, pa vendarle s kančkom žalosti........kako imeti takšno drevo doma in na njem hišico.
Na kar nekaj straneh sem se tudi malček poigravala z digitalno fotografijo.
Kar tri strani pa so namenjene eni zadnjih pridobitev v parku.....fitnes na prostem. Resnično zanimiva zadeva, ki sploh ni tako zelo lahka, kot izgleda na prvi pogled.

V dolgih urah v parku seveda ni šlo tudi brez vragolij. Sicer gre pri nas to malokje in zakaj bi bil ta park izjema?

Širni travnik je tako postal otroško igrišče na katerem so se dogajali skoki, prevali, prevračanja, kotalenja, metanja.......seveda vse skupaj začinjeno s kričanjem.

Malemu je bilo že prav pošteno slabo.

Večina dodatkov v albumu je barvno usklajena z samo osnovo. Za napise sem se odločila (da razen treh vmesnih naslovov in platnice), da bodo pisani ročno. Ne vem, mi je tako bolj všeč, pa čeprav je moja pisava takšna, da je daleč od lepe ali vsaj tako ali drugače posebne. Danes bi si mogoče želela tiskanega besedila, čez leta pa bi znala ceniti vsako ročno napisano besedo.

Toliko za danes....v še tihem in deževnem dnevu.

3 komentarji:

  1. Krasen je ta album.:) Še posebej tiste rožice na tretji sliki, pa metuljček na drugi.

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasen album...mogoče pa še jaz zberem kaj poguma.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in oddani komentar.
Marika