sobota, 19. januar 2013

Utrinki iz dnevnika (smash book)

Vedno je nekje blizu mene. In ko postanejo misli za kaj drugega "pretežke, prezahtevne", sedem za tisto mizo, ki je namenjena sedenju in dodam kakšno malenkost. Za lansko leto seveda.
Del v mojem dnevniku sem namenila tudi arhiviranju lanskoletnega ustvarjanja. Mislim da bo prav luštno čez leta pogledati kaj se je na tem področju dogajalo toliko in toliko časa nazaj. To je ta del na zgornji fotografiji, ki sem ga še razdelila na pet podkatergorij.
In ta del se skriva pod oznako Paper.
In spreminjanja podobe. Na začetku še prazno, brez delov, ki kukajo ven in označujejo posamezna področja, na drugi fotografiji že po moje "načičkano".
Prvi del pri ustvarjanju ima noaslov ROŽICE, ki sem jih v lanskem letu naredila kar nekaj.. Ne samo papirnih, tudi drugačnih.

5 komentarjev:

  1. Krasna evidenca; lepo si se lotila tega projekta :-))

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasno, tole bo nadvse lep spomin in verjamem, da ga boš z velikim veseljem velikokrat prelistala.

    OdgovoriIzbriši
  3. Uauu ja res je fino pogledati za nazaj, lani sem bila še kar pridna, letos še nisem začela :-( saj veš tisto o kovačevi kobili :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovit način za ohranjanje spominov... Krasen je...

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in oddani komentar.
Marika