nedelja, 4. marec 2012

Zloženi album - seveda roza!

V današnje še sivo nedeljsko jutro se, ki ga sem ter tja preseka kako ptičje žgolenje, roza barva naredi kar nekakšen šok. A moje oči so se v teh dneh dodobra privadile roza odtenkom.
Če je album v prejšnji objavi povsem drugačen, bolj bogat, je ta njegovo popolno nasprotje kar se tiče tega.
Klasično zložen (folded) album, ki je obdelan enostransko.Izdelanih šest strani v notranjosti, na drugi strani samo platnici.
Nobenih dodatkov za fotografije, nobenih dodatkov za morebiten tekst/ opis fotografij, niti nobenih drugih dodatkov.
Le papirji.

Leva in desna stran znotraj izdelnih strani imata ob spodnjem robu žep, kamor sem shranila nekaj prelivajočih roza listov, ki lahko služijo za podlago fotografijam in opisu le teh. Drugače pa se mi je škoda zdelo kar takoj prekriti te čudovite papirje.

In kot ste verjetno opazili, nisem začela zgolj samo z roza barvami napolnjevati marčevske dni. Pri vsakem albumu uporabim papirje iz istega bloka in predvsem ..... naredim drugačen tip albuma.
Več o mojih albumih pa si lahko preberete in ogledate na moji spletni strani.

Ps.: na mizi že ležijo papirji za tretji album iz serije Pink Princess.

3 komentarji:

  1. Te roza barva pašejo tudi mojim očem. Preprost, nežen, lep.

    OdgovoriIzbriši
  2. O Marika, spet ena totalna lepota izpod tvojih rok. Kako lepe papirje imaš!! V tej roza-svetlo zeleni kombinaciji pa sva res v sozvočju:))) Komaj že čakam naslednjega iz serije Pink Princess. Lepo te pozdravljam:))

    OdgovoriIzbriši
  3. Tale roza ti prav dobro gre od rok :-))
    Lep album!

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in oddani komentar.
Marika