sobota, 15. oktober 2011

Zgolj en oktoberski dan

Prav ubijalski so zadnji dnevi. Saj veste tisto, ko je ekaj tranutkov vse tako zelo pozitivno naravnano in usmerjeno, že naslednji hip pa se vse podere in pred nami je le še kup negativnosti, nejevolje, slabih občutkov, preobremenjenosti.....

Šopek voščilnic za 80 let. Naredila sem jih tako, da se lahko številka tudi spremeni, prilagodi. In nikakor ne smem pozabit na sončni žarek v včerajšnjem dnevu, ki je bil (čeprav s soncem obsijan) tako psihično kot fizično težak brez primere (kot vedno kadar je po sredi premagovanje bremen, ki nam jih naloži življenje in jih nismo sposobni več nositi, ne vidimo rešitve ..... in tako je ugasnilo še eno življenje) ... bonbonček, nagradica, ki sem jo prejela od Hali.

Hvala Hali ... vse je čudovito in vsak izdelek posebaj sem občudovala in bila navdušena nad tem, da ne občudujem zgolj slike na tvojem blogu, ampak lahko otipam, povonjam, preslinim......
V živčni vojni včerajšnjega dneva so izpod prstov prišle še tri štruce kruha (v dolgih minutah čakanja in trepetanja sem pač morala nekaj početi).Od leve proti desni: polnozrnata z ovsenimi kosmiči, koruzna za najmanjše in mešana pšenično pirina.
Kaj bo nastalo iz tega kupčka .... pa enkrat v prihodnjih dneh (upam) na I love christmas.

7 komentarjev:

  1. Upam in želim, da se žalost umika hvaležnosti, miru ...
    Kruh mi je kar zadišal z monitorja :)Prav gotovo je nadvse slasten.
    Lep vikend!

    OdgovoriIzbriši
  2. Včasih se nam zdi, da ne moremo nostiti bremen, pa se vedno znova izkaže, da se podcenjujemo in jih lahko! V tebi se skriva ogromna moč, vedno se jo da začutiti iz izdelkov. Tudi tokrat in tudi tokrat ti bo pomagala.

    OdgovoriIzbriši
  3. Veliko moč ti želim ob teh trenutkih in kot je rekla že Maja, v ustvarjanju najdeš največ le-te. Sem pa zelo radovedna kaj bo nastalo iz tega kupa, bodo škatle? Čestitk pa imaš zdaj tudi lepo zalogo.

    OdgovoriIzbriši
  4. Tako kot si zapisala. So težki in lažji dnevi. Meni ustvarjanje prinaša sprostitev in ventil tudi v težkih dneh.
    Pošiljam ti polno pozitivnih misli in vem, da bo kmalu bolje. Močna punca si!

    OdgovoriIzbriši
  5. Spet veliko izdelkov izpod tvojih prstov. Vsekakor najdeš moč, kljub čudnim dnevom. Vprašanje je vedno: le kje?
    Lepo bodi.

    OdgovoriIzbriši
  6. Me veseli, da ti je všeč bombonček in sem vesela, d aje prišel ravno na en tak bolj žalosten dan... čestitke in kruh.....mhmhm super, tudi jaz sme včeraj pekla koruznega.Kako dober je bil danes zjutraj zajtrk...res nas takšne drobne , majhne stavri bogatijo in nam polepšajo življenje. Vse lepo!

    OdgovoriIzbriši
  7. mmmmm kako omamno je zadišalo po kruhu :)
    življenje pa nam včasih nalaga neke čune stvari za katere jaz pravzaprav ne vem zakaj so dobre, čeprav pregovor pravi vsaka stvar je za nekaj dobra

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in oddani komentar.
Marika