ponedeljek, 8. avgust 2011

Viseči album za Sanjo


Sanja je ena taka simpatična punca, doma blizu nas in dolgoletna prijateljica moje hčere ter ena od triperesne babje deteljice iz vasi.

Te dni je praznovala svoj rojstni dan in moja hčera si je zamislila darilo.Spet te njene ideje , jaz pa sem dva dni iskala navdih in kakšno pametno izvedbo, pa mi je šlo bolj slabo. Na koncu sem pristala pri tej zeleno črni beli kombinaciji.


(slabe fotke, ker je bil fotoaparat še kar naštiman na nočno slikanje kopalcev iz prejšnje objave)
Celotna dolžina (60 cm) sicer zložljivega albuma za obešanje.
Papirje sem kombinirala tudi s škatlico, kjer je hčera vložila en daljši obesek.

2 komentarja:

  1. Enkraten viseči album si izdelala! Meni ga zelo polepša papir, ki si ga kombinirala tudi na škatlici. Tako pravljično travniški je, da mi kar dvigne dobro voljo. Pa marjetice in papirne čipke prave barve. Super! LP:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Uau dobra ideja tale zložljiv album in kot vedno super izvedba. V slogi je moč :-)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in oddani komentar.
Marika