ponedeljek, 16. maj 2011

Vabila - v iskanju pravega

Spet eno od iskanj možnosti izpeljave. Vabila .... Tokrat sem se omejila na belo, sivo in srebrno barvo.
Pri meni veliko stvari nastaja tako, da se prilagajam različnim koncem, ki jih imam na voljo. Tako je takole zloženo vabilo zgolj produkt tega, da mi je ostalo nekaj koncev sivega papirja. Del osnove sem embosirala s srajčko, manjši desni konec zgibala preko in mu zgolj "posnela" oba vogalčka. Preko embosiran bel vzorček senčen s sivo. Trak je v notranjosti napeljan skozi zarezo na zgibu(preko lepljen bel papir za pisanje), na licu pa lepljen pod embosiranim motivom. Ker je končna oblika nenavadna za običajne kuverte, sem izdelala še kuverto iz srebrnega povoščenega papirja.
Photobucket

Naslednje je na beli osnovi. Z zvezdami sem embosirala zgolj ozek trak, ga senčila s srebrno in obrisala s srebrnim gel pisalom. Še metuljček iz povoščenega srebrnega papirja, nakazana njegova pot in številka na dnu.
Kvadratna bela osnova in preko embosiran srebrn papir razrezan na štiri trakove. Tu sem določene dele okrasila s srebrnimi pikami (levi in desni rob ter spodnji bel krog). S srebrno sem v najmanjši krog odtisnila še nekaj drobnih rožic in dodala številke. Dodana je še srebrna satenska pentlja. V kompletu s srebrno povoščeno kuverto.
Še ena klasične oblike. S pikami embosirano lice in nanj lepljen embosiran motiv(le tega sem narahlo posnela z šmir papirjem in v sredino dodala okrasni kamenček). Spodnji siv trak je dodan zaradi velikosti srajčke za embosiranje, ki je malenkost zmanjka. Bela satenska pentja nad motivom. Takole enaka osnova izgleda z dodano številko.
Pa še zapiranje na "vrata". Belo osnovo sem okrasila z okrasno imitacijo pikic/šivanja in na vsako stran nalepila ozek siv embosiran trak, ki sem ga predhodno posnela s šmir papirjem. Skozi zarezi na stranskih zgibih je napeljan okrasni srebrn trak za zavezovanje. Tudi tu ni šlo brez srebrnih pikic: v zgornjem neembosiranem delu sivega papirja in v sredini cvetk. Le ta ima izdelano notranjost.
Tudi tokrat ni šlo brez dodatnega poigravanja. Takole sem četrtemu vabilu dodala elemente. Okrasni kartonček za na mizo in držalo za servietek.
No ja..... sivo monotonost pa sem na koncu razbila z vabilom bolj romantičnega izgleda.
Na beli osnovi nekaj lepljenja, krancljanja, embosiranje, trak .........

6 komentarjev:

  1. Čudovito je, ostala sem brez besed! Elegantno, prefinjeno in prav nič kiči miči!

    OdgovoriIzbriši
  2. Te sivo bele kombinacije so mi zelo zelo čudovite. Tako kot pravi Maja elegantno in prefinjeno, res zelo lepo.

    OdgovoriIzbriši
  3. Res je, vse skupaj zgleda tako elegantno. Ful mi je všeč. Zdi se mi odlična kombinacija tudi za novoletne čestitke.

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasno se ujameta siva in bela ... zelo elelgantno ...

    OdgovoriIzbriši
  5. Elegantno. Ni druge besede. Ob tvojih objavah pa resno razmišljam, če ima tvoj dan več ur kot moj?

    OdgovoriIzbriši
  6. Sivo-bela kombinacija sta resnično zelo elegantni, ampak moj svet je v barvah in mi je zadnja zato še najbližje po barvah. :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in oddani komentar.
Marika