ponedeljek, 4. april 2011

Poročna vabila in še kaj

Včasih človek povsem pozabi kaj je že pokazal in kaj ne. S temi poročnimi vabili sem vas seznanjala še med nastajanjem, ko smo iskali vzorčke, postavitve, premikali to in ono.

Na koncu smo dorekli še notranjost, ki v začetku sploh ni bila planirana z moje strani in to je bilo to. Prav nekaj posebnega je nastalo (tako kot sta želela naročnika) in prav lepo jih je bilo pogledati zložene skupaj.
Vse skupaj lepo pošlihtano, da sem jih še zadnjič preverila preden sem jih zvezala skupaj in poslala.
Kmalu bodo na vrsti še škatlice. Se še ne mudi tako strašno zelo.
Potem pa je tu še en albumček za Maksovo prvo leto. Malo sem se poigrala s črkami na platnicah .

11 komentarjev:

  1. Zelo posebna in zelo lepa vabila :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Uuu koliko jih je, zelo zanimiva, še posebej tako lepo zvezana skupaj v zavojčke!

    OdgovoriIzbriši
  3. To je pa zajetek kup! Jaz bi se vmeš že pošteno naveličala enoličnosti! So pa simpatična, imajo en oseben pečat.

    OdgovoriIzbriši
  4. Koliko dela!! Všeč mi je, ker ste dodali oranžno barvo, vse deluje veliko bolj domače in toplo.

    OdgovoriIzbriši
  5. Koliko vabil!!!!!Zelo si pridna, kot mravljica!Album je pa tudi lušten , uporabila si lepe barve!

    OdgovoriIzbriši
  6. Ni kaj ... pridna, da se kar kadi za tabo ♥ ♥ ♥

    OdgovoriIzbriši
  7. Lepa vabilca, oranžna jih prav poživi! Super, da lahko uresničuješ sanje drugim!

    OdgovoriIzbriši
  8. Ja res je oranžna prava pikica na i. Krasna vabila so. Škoda, da ni še kakšne slikice bolj od blizu.
    LP

    OdgovoriIzbriši
  9. Čestitam za čudovit in uspešen projekt! Res si morala biti pridna, LP:)

    OdgovoriIzbriši
  10. vse čestitke za vabila. sama sem jih enkrat delala in vem kakšen "pritisk" je to.

    OdgovoriIzbriši
  11. Uh, to pa je bil projekt! Si res zelo pridna!

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in oddani komentar.
Marika