petek, 27. avgust 2010

Sončna torbica


Ostalo mi je nekaj že pobarvanih in izrezanih sončnic, pa sem jih kar porabila.

Šest jih je v kompletu : 3x na eko kartonu, 3x na barvni podlagi; 3 pokončnega formata, 3 ležečega formata; 3x rumena pentlja in 3x oranžna; tudi mini napis 3x in 3x....

Skupaj s šestimi eko kuvertami (le te so nekoliko večje in so zato tudi voščilnice kakšen centimeter večje, kot jih delam običajno) sem jih spravila v takšnole imitacijo torbice, mape.....in vse sončnice so sestavljene iz treh plasti.

Spredaj sem izdelala "žepek" in vanj vtaknila še manjšo sončno voščilnico, ki je namenjena posvetilu.

Tule pa še notranjost.

5 komentarjev:

  1. Občudujem vse tvoje komplete.Vse tako dovršeno, usklajeno, porabljeni vsi "odpadni" paprički. Prekrasno!

    OdgovoriIzbriši
  2. Tole pa je komplet, kot bi rekli "za vikat"!Torbica je super, so mi všeč predalčki:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovito, čudovito, čudovito :-))
    Tole je bil pa že pravi projekt in super si ga izpeljala!

    OdgovoriIzbriši
  4. Se včasih tudi jaz vprašam, koliko ur ima tvoj dan? Vse je pokompletkano, usklajeno, natančno narejeno. Super, mi je všeč!

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovito. Obožujem sončnice in tudi tvoj projekt ;)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in oddani komentar.
Marika