ponedeljek, 10. maj 2010

Modni dodatki kot darilce

Preden sem se lotila tega pisanja, sem se skušala spomnit, kdaj nazadnje v mojem življenju sem si kupila torbico. Pa se nisem mogla spomnit. Že nekaj let jih namreč pobiram od obeh hčera, kadar se kakšne naveličata, sama pa kupim zgolj kakšen ruzak za na pot, ali pa takšno torbo, kjer je moč shranjevati tudi mape za A4 liste.

Sicer tele papirne torbice nimajo nobene povezave s pravimi torbicami. V smislu uporabe seveda. So mi pa vseeno simpatične. Dolgo jih že nisem delala. Ta vikend pa me je kar nekaj prijelo. Mogoče je temu krivo to, da sem se ostrigla čisto na kratko, kakšne 3-4 cm , proti prejšnjim do več kot sredina hrbta dolgim. Kratki lasje so me vrnili nazaj v mladost, sajsem takrat zadnjič imela kratke lase.

Po prvi rdeče črni še skorajda nujna modro bela kombinacija. Se spominjam, ko sva bili s sestro majhni, sva kar naprej delali torbice iz papirja, pa denarnice, razne košarice, celo svojh papirnat denar sva si naredili. Pa naj še kdo reče, da sem že odrasla in zrela oseba!

Še vedno se rada(tako kot v otroštvu) igram s papirjem, delam denarnice, torbice..... In prav uživam pri tem. Le da tokrat ni poleg sestre, s katero bi se prepirala, tekmovala, smejala....... Ampak bolj od tistih otroških papirnih so mi ostale v spominu kvačkane. Okrogle. Mama je vedno dovolila, da sem porabila ostanke razne volne in kvačkati v krogu se mi  je zdelo sila preprosto. Bile so pisane, pač odvisne od ostankov.

Torbice so velike 16x12x4 centimetre. Ravno takšno velikost sem izbrala, da gre lahko vanjo normalno velika voščilnica. Prva rdeče črna je malček drugačna od ostalih treh -pri robu nima dodanih okrasnih trakov in držali torbice se navidezno nadaljujeta še do samega dna torbice.

10 komentarjev:

  1. Bo treba fotko v profilu zamenjat :-)
    Prva in zadnja kombinacija
    Z A Ž I G A T A :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. U, so lušne te torbe in čestitke v kompletu.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja kolk so dobre tele torbice!
    Sigurno bo to, da si se vrnila v otroštvo;)Ampak si pa hudo kontro z lasmi nardila:). Predvidevam, da je fantastičen občutek!)

    OdgovoriIzbriši
  4. Prav super torbice!V kombinaciji s čestitko super darilce.
    Modra ima tako lepo mašnico:)

    OdgovoriIzbriši
  5. kakšne dobre barvne kombinacije! in postavitve in izvedbe... super.

    OdgovoriIzbriši
  6. Prekrasne so in vsi kompletki so mi tako zelo všeč. Midve res imva povezavo, tudi jaz sem se že prejšnji teden lotila ene torbice, ampak pride na vrsto za objavo jutri :-)) Ampak te tvoje so res kot prave in odličnih kombinacij.

    OdgovoriIzbriši
  7. Lepe so. Tudi jaz bi se najbrž odločila za prvo. Že barve so me pritegnile.
    Zdaj pa komaj čakam kako novo fotko.

    OdgovoriIzbriši
  8. Ena lepša od druge! :) Ampak zelena je pa za dol past.

    OdgovoriIzbriši
  9. Enkratne so. Vsaka posebej je zanimiva in posebna. Bravo!

    OdgovoriIzbriši
  10. :) Marika je bila spet pridna :))

    Jaz moram priznati, da sem v življenju kupila le eno torbico, ostale pa sta mi kupili sestri ... vedno najdeta pravi čas :)))

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in oddani komentar.
Marika