petek, 5. marec 2010

Preskok iz modro belih tonov na roza odtenke

Malček sem morala prekiniti z modro in belo. Idej sicer še zdaleč ni zmanjkalo, pa vendar ena ta ista barva lahko postane kar malo utrujajoča.
Sicer me je nekam omamno gledala rumena, pa sem jo odložila, ko sem se spomnila, da sem že zadnjič nekaj hotela poizkušati, pa se je zalomilo pri izvedbi, ne pri ideji.

Tako me je odpeljalo v ROZA vode.
In čisto prav je tako, saj sem ugotovila, da so vsi roza izdelki (razen posamičnih voščilnic) izginili, izpuhteli neznano kam. 
 
Saj sem jo kombinirala tudi z drugimi barvami, osnovna nit pa je vendarle rozika tako ali drugače. 

 

Tokrat sem se lotila albuma (na koncu sta nastala dva) iz kavnih filtrov, ki si jih je pred nekaj leti kupila starejša hčera in se nekaj afnala s kavo kuhano na takšen način. Njena vnema je popustila po kakšnih treh mesecih, filtri pa so obležali. In tako je mami spet pristala pri reciklaži. Sicer filtri niso rabljeni, so pa bili pozabljeni od ljudi in od  boga.
Po štiri sem uporabila pri vsakem albumu.
Te albume sem že večkrat občudovala na spletu in s tema prvima (mislim da bo nastal še kakšen) sem kar zadovoljna, čeprav sta daleč od videnega. Pr enem sem poizkusila z vezavo s pomočjo obročkov, drugega sem zašila s prejico. Da človek dobi občutek.

Če bi se kdo spraševal, zakaj spet rožice (uporabila sem jih tudi kot pripomoček za izvlečenje notranjih kartončkov), je razlaga čisto preprosta: to je edina tako velika štanca, ki jo premorem. Prav tako pa nisem ponosna lastnica nobenega drugega rezalnega pripomočka in tako sem kot kameleon...se prilagodim. In z rožicami je to prilagajanje po liniji najmanjšega odpora.
 
Prvi album z nekaj bleščic na ročno izrezanih črkah in metuljčkih .

 
Drugi album, ki sem ga šivala in z nitko in šivanko v roki dodala še nekaj perlic. 

7 komentarjev:

  1. oooo, krasna sta, sploh ta drugi mi je zelo všeč. Pa ti itak znaš uporabit eno štanco na več načinov, tako da se nisem naveličala teh rožic :-) Ni kaj, tvoj način recikliranja je spet zmagal, bravo.

    OdgovoriIzbriši
  2. O tile so mi še bolj všeč.Všeč mi je , ker si dodala tudi druge barve.Tako so albumčki še bolj živahni:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Joj kako so lušni albumčki..in tile filtri so hudo uporabna zadeva ( jaz se morma samo spomniti nanj). Rožice so pa univerzalne!

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo ljubek albumček, pa še sladek za povrh!

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasen albumček, zelo lepih barv :-))

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo lepa sta.
    Imam pa eno vprašanje. Pri teh s kavnimi filtri, jih komplet oblešeč v papirje, ali kako? Ker jaz te filtre imam. Sier jih uporabljam, ampak kakšpnega bi lahko žrtvovala, da naredim tudi jaz en poseben album :) Čeprav ne bo tako lep kot tvoj.

    OdgovoriIzbriši
  7. Ja SUzy...z vsake strani filter vrečko oblečeš v papir. Jaz sem se bala, da lepilo kar lezlo skozi, pa ne. Potem odrežeš še malo manjšega za vtaknit v luknjo.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in oddani komentar.
Marika