torek, 19. januar 2010

En motiv - štiri različne postavitve

Motivi so bili pobarvani med prazniki in včeraj sem začutila, da potrebujem nekaj novega v mojih postavitvah, preden se lotim novega albuma. Tako je bilo tole iskanje novih idej. Vem, da včasih vse skupaj mogoče malo čudno napišem. Ni včerajšnji najbolj depresiven dan v letu s svojo "težo" vplival na mene kaj posebno, dodatno. Kar takšna sem, že čisto predolgo, že nekaj mesecev.

Prva je narejena po predlogi na Card Patterns.
 
Druga po postavitvi na Cupcake Craft



Na Moving Along With The Times pa so imeli skico za tašnole postavitev. 


In še zadnja postavitev....za Create4fun Challenge. 

Vse imajo belo osnovo, so velikosti 12,5x12,5 cm in izdelano notranjost. 
Kaj naj še dodam? Ne maram brskanja po izzivih, ker mi popijejo kri. Dobesedno se počutim utrujeno, nesposobno in delajo me rahlo narvozno. Pa vendar včasih brskam po njih in se kakšnega udeležim. To je kot večina stvari v življenju, ko npr. veš, da te bo po orehih bolel želodec, pa jih vseeno ješ ali pa posedaš pred tv, računalnikom in ves čas nekje v sebi sam sebi dopoveduješ, da je življenje zunaj.  Včasih pri kakšnem od izzivov prav začutiš, da je to tisto, kar ti je pisano na kožo; nekateri so ubijalsko težki; spet drugi te pritegnejo, pa nimaš ustreznih materialov ali pripomočkov, da bi se lotil izdelave.
Vsekakor pa so zdravi, saj nas (vsaj mene) potegnejo ven iz ustaljenih ritmov. In ker imam mogoče najraje ravno poigravanje s postavitvami, sem se odločila za to, kar je videno v današnji objavi.

Folija pri škatlicah je ena spraševala. Da, uporabljam tisto, ki je za vezavo, čeprav bi bila lahko malo trša.

18 komentarjev:

  1. superbes toutes ces cartes
    bizz Mu

    OdgovoriIzbriši
  2. Beautiful cards Marika. Thanks for joining us at CCC.

    Liza x

    OdgovoriIzbriši
  3. Joj, Marika, jaz tebe sploh ne sledim ... kok ene energije imaš :)

    OdgovoriIzbriši
  4. absolutely gorgeous selection of cards...very pretty indeedy,thanks for joining us at MAWTT:)

    sue
    xx

    OdgovoriIzbriši
  5. In ti praviš, da si depresivna? A-a. :) Dobro skrivaš :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Tudi jaz se počutim podobno pri izzivih. V bistvu mi je prav fajn in se veselim, da se ga lotim, potem me nekje vmes neka panika in čudni občutek, nato si rečem, da sem prava trolika, ker mi ni nujno, da se ga udeležim, na koncu pa se prav zabavam in predvsem mi pomaga, da se ne ukalupljam oz. tako kot si sama napisala, da te potegne iz ustaljenih ritmov. Jaz bi verjetno skoz uporabljala bolj kot ne iste barve, če me izzivi ne bi 'prisilili', da se lotim tudi ostalih. In prav to je zabavno, ko včasih gledam neke roza in vijolične tone in zmajujem z glavo, na koncu pa ugotovim, da je prav fajn kombinacija :-)

    OdgovoriIzbriši
  7. Nice post and this enter helped me alot in my college assignement. Say thank you you for your information.

    OdgovoriIzbriši
  8. ouh! vraiment très jolie continue!

    OdgovoriIzbriši
  9. What a beautiful cards Marika,i love your image and colours.
    So gorgeous papers.

    Hugs Riet.xx

    OdgovoriIzbriši
  10. What a cute card. The image is adorable and the papers are perfect. Glad you enjoyed using Kathrin's sketch. Thanks for joining us at cupcake craft challenge this week. Hugs, Denise x

    OdgovoriIzbriši
  11. Zelo ljubke čestitke-pohvale (kot vedno!). Pa čuvaj nase.

    OdgovoriIzbriši
  12. Lušten motivček.Med postavitvami pa se ne morem čisto odločiti za favoritko.Najbolj sta mi všeč druga in tretja:):)

    OdgovoriIzbriši
  13. WOnderful Cards they are all reall;y lovely, thanks for joining in with us on MAWTT this week, hope to see you playing along again, HAzelxo

    OdgovoriIzbriši
  14. Hi Marika,
    What a nice cards!
    Thanks for joining us at the Create4fun challenge.
    xxx Anne-Marije

    OdgovoriIzbriši
  15. Easily I to but I contemplate the list inform should secure more info then it has.

    OdgovoriIzbriši
  16. What sweet cards! I love the little vase with flowers.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in oddani komentar.
Marika