sobota, 17. oktober 2009

Še nekaj dvojnih vrečk z voščilnico


Tole je bilo naročilo, ki ga ni bilo prav lahko narediti.

Prvič: ker že od srede bolj ali manj ležim, vsa bolana in drugič: ker mi želja po bleščicah (s povdarkom na okvir) sploh ni "potegnila". Vsaj ne v kombinaciji z izbranimi motivi(zmaji, ribe....).

Ampak želja je bila takšna in nekako sem se odvlekla po stopnicah in se lotila.
Dvojne vrečke tudi zaradi tega, ker v drug shranjevalni žep pridejo darilni boni.
Tista prv aje dejansko zlata ribica in se tudi ona v celoti sveti. Ko sem jo pobarvala z akvareli, sem jo dodatno še prevlekla z akvarelno zlato voščenko.
Potem so tu še bleščeči baloni. Tele balone sem kar sprintala (seveda sem prej s pomočjo programa naredila kompozicijo in dodala napis) in jih potem obdelala z bleščicami. Ideja je iz novoletnih, ki sem jih zgolj načela z nastavkom, potem pa zbolela. Tam so namesto balonov bunkice.


In za konec še zmaj Dustina Pika. Seveda spet z bleščicami.

Sprva sem hotela dodati temno zelene, vendar pa je trenutno kriza z njimi (zaradi novoletnih ustvarjanj, kjer se bolj rabijo temnejše) in so sedaj svetle.

Tako, sedaj grem pa lahko nazaj ležat, medtem ko čakam, da pride po robo.



2 komentarja:

Hvala za obisk in oddani komentar.
Marika