sreda, 13. maj 2009

Kakšna je sreda, ko postane roza.....

....in dobiš za nagrado še eno izmed blogerskih priznanj?

Kakšna pa naj bo? Postane roza in sam sebi se zdiš malo smešen ali pocukran, kaj vem...rahlo otročji, kajti za romantiko sem že malo preveč preživela, ne tisto, da sem prestara. Malček roza mi ni odveč, v kombinaciji s sivo ali rjavo...čudovita. Ampak sama roza....povsod naokoli???? In to brez pučk, ki jih lahko oblečeš v takšne ali drugačne rozike.
Prva je delana za PINK izziv na Crafty Monkeys.
Rožice so dvojne... se pravi z 3d blazinicami lepljene druga na drugo. Dodala sem napis, ki je prav tako v roza barvi, ozadje pa je nekako spacno skupaj z raznih vetrov. Kot podlaga rožam je valoviti krog, ki pa je sestavni del ene od prečudovite FSS serije. Izdelana je tudi notranjost.


Drugo pa sem naredila po izzivu za Three Clovers Designs, kjer je tokratna tema voščilnica za žensko + uporabi čipko ali trak. Prav tako pa jo prijavljam tudi za Dutch Dare Card Challenge za temo materinski dan.

Ozadje je iz ene od zastonjkarskih strani, le da sem ga natisnila na roza papir in ne bel. Še svetlejši roza marmorian papir je pod njim.
Rože in lonček so pobarvane s pasteli, lonček pa sem še prevlekla z lepilom in na rahlo posula z bleščicami. Bleščice so tudi v vrhnji plasti zvezde, ki je sestavljena iz treh različnih roza papirjev.
Lesenemu metuljčku sem dodala čisto svojstvene tipalke, ki drugače bolj pritičejo sredini kakšne rože, ampak mislim, da se mu kar krasno podajo.

Tudi tu sem izdelala notranjost. Vendar te notranjosti pri meni niso tako bogate kot pri nekaterih drugih, kar je sicer zelo, zelo lepo...za mene pa preveč utruujajoče in priznam: škoda mi je materiala.


Nagrado mi je podelila Alenka. Hvala.
SLovenija je resnično tako majhna, da je takšne nagrade po dveh krogih že težko deliti naprej, v tujih vodah pa bolj malo plovem. Pa naj vseeno poizkusim.....
McCrafty - ker me vedno znova razveseljuje z lepimi kompletki, ki jih tako čudovito zna izdelati
Mlin nakitin (Kristina) -kjer imam možnost občudovati njene "poli" stvaritve in pa spremljati njeno zagnanost, da ustvarja preproste voščilnice, ki so po vrhu vsega še lepe
Slovonske technobe -da še vedno ostajam v stiku z takšnim in drugačnim papirčkanjem K. in občudujem Slovonove fotografske podvige
Marička - ker mi je všeč, ker se loti toliko različnih stvari, me razveseljuje (včasih tudi šokira) njena glasba
Riet - kot zahvalo za vse njene prijazne komentarje in pa kot pohvalo njenihm čudovitim voščilnicam, ki mi vsakič znova zaprejo sapo, tako zelo so dodelane

12 komentarjev:

  1. Zelo ljubka voscilnica je nastala

    Ti moram pa nekaj zaupat ... Sama sem se ravno tako prijavila na izziv Crafty Monkeys, ker mi je bil vsec, ampak sem pa blog samo povrsno osvrknila. Dokler nisem sla nazaj --- in ugotovila, da je to blog z ustvarjalnimi izzivi za otroke :)))) Malo me je zalila rdecica, prijave nisem mogla vec zbrisat, se dobro, da nimam slikce na blogu, hihi. Mogoce se lahko "pasiram" za najstnico ;)

    LP, Tulpika

    OdgovoriIzbriši
  2. So very beautiful and feminine! Love it! Thanks for joining us at Three Clovers Thursday Challenge!

    OdgovoriIzbriši
  3. Tulpika hvala...sedaj pa mene zaliva rdečica. Sploh nisem brala. Pri eni od naših sem videla, da se je prijavila na ta blog, pa sem poizkusila še jaz.

    OdgovoriIzbriši
  4. WOW! WOW! WOW! These are totally GORGEOUS! I love all the pink! Thank you so much for participating in the 3 Clovers Thursday Challenge! I hope that you join us again!

    OdgovoriIzbriši
  5. Res so zelo roza :)
    Najlepša hvala za nagrado, upam, da si jo res zasluživa.

    OdgovoriIzbriši
  6. Joj, kako je čudovita; nežna in posebna!

    In najlepša hvala za nagrado (je to moja prva prejeta nagrada) - se bom trudila še naprej, da bo moj blog čimbolj pester!

    OdgovoriIzbriši
  7. Četudi sta roza, sta čudoviti (;-D)
    Prelepe rože na prvi, takooo dober metulj in čipka na drugi.
    Hvala za čudovito pohvalo, ki mi je črno siv četrtek spremenila v nekaj barvastega, veselega.

    OdgovoriIzbriši
  8. Uhh, tole pa je hudo rozi cukrasto. Ampak tako zeloooo lepo in po tvoje res dodelano.

    OdgovoriIzbriši
  9. Tudi roza je lahko lepa, če jo znaš tako lepo uporabiti, potem nastanejo takšne lepe čestitke, kot so tvoje. Hvala za nagrado .)

    OdgovoriIzbriši
  10. I love your card. I like the flowers and I love the pink ribbon. Thank you for joining in with this weeks challenge.
    love
    Zoe
    xxxx

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk in oddani komentar.
Marika